|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
(echo) ... aal ... aal ... aal Er is hier niemand, behalve ik dan, lief cheffeke!!  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
 I am nobody...  |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Laten we d'r een club voor oprichten... |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
Nobodies Club  This is a little story about four people named Everybody, Somebody, Anybody, and Nobody. There was an important job to be done and Everybody was sure that Somebody would do it. Anybody could have done it, but Nobody did it. Somebody got angry about that because it was Everybody's job. Everybody thought that Anybody could do it, but Nobody realized that Everybody wouldn't do it. It ended up that Everybody blamed Somebody when Nobody did what Anybody could have done |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Okeee, ik zat te denken in de richting van: de 3 N's : nobody, niente, nada Maar da's wel heel erg triest hè?  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Altijd beter dan de 3J's  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
maar ik ben er toch ook nog...  luizig cafe dit je wordt gewoon niet meegeteld   hallo |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
Quote @Bamboo: pearlypuck: Altijd beter dan de 3J's  Dan ga je meteen een dik touw + ladder, een geweer, of een overdosis strychnine erbij halen   |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: is dat wel rigoreus genoeg denk je? |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Hoi muppet!!  Hoest met mini-me vandaag??  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: Quote @Bamboo: pearlypuck: Altijd beter dan de 3J's  Dan ga je meteen een dik touw + ladder, een geweer, of een overdosis strychnine erbij halen   Minimaal ja. Alvast een kuil graven, kist bestellen etc etc.. |
|
MIADIA Oudgediende
|
die houdt zich rustig  heeeeeele kleine schopjes af en toe. niks spectaculairs maar wel dat ik weet dat ie er nog zit vandaag ook beter weer dan gisteren, maar vanochtend had ik het alweer veel te warm raam open, shirt uit, ha lekker zit nu in mn hemmetje op kantoor, de baas is er toch niet  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: En vandaag ook weer keurig netjes om 5 uur (VIJF uur) naar huis hè?  Mini-you heeft zin in het weekend  |
|
Bamboo Erelid
Ik zit al thuis.. beetje voorvakantie te houden  |
|
nietmeer
|
@Bamboo:  Wat is jullie vakantiebestemming? (als ik het vragen mag)  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: tuurlijk  ik heb ook wel zin in weekend hoor  heb jij nog wat leuks op stapel staan? |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: We blijven lekker thuis. Een verre reis zit er ff niet in dit jaar. |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Bamboo: toch wel rondjes in de omgeving op een mooie dag? of heb je een hele geweldige tuin? |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Mensen zeggen dat ik al jaren vakantie heb, hier in Italië, maar wij gaan nergens heen, afgezien van het strand op 5 minuten afstand. Vanaaf wel lekker uit eten met z'n 2-tjes @Bamboo: Kan ook heerlijk zijn, toch?? Dat wil zeggen, ìk ben er zo eentje van: there's no place like home!  |
|
nietmeer
|
Quote pearlypuck: @MIADIA: there's no place like home!  Helemaal waar! Ik verlang nu naar Nederland... Ben dit weer zat (Al vanaf de eerste week...) |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: heerlijk!
vroeger woonde ik ook 5 minuten van het strand... *zucht, heimwee* |
|