|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pearly, het wordt tijd voor versterking vrees ik Bamboo, http://www.nederland.fm/ Alev, dat is vaag ja  |
|
nietmeer
|
BOOM, opgelost. Had iets weer eens niet gesloten  Had een [ url] en dan geen [/ url]  |
|
Kpuc Oudgediende
Muppet  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Trudie blogde ook al over zoiets, btw  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Alev: fixt it fijn hoor  pearlypuck: ja er staat ergens een zendmast in de hens?  |
|
nietmeer
|
Zendmast in de hens... Als het maar goed fikt, denken sommige mensen... |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Kpuc: 3fm.nl en ik ben weer gelukkig.. Pearlypuck: Smilde is hier god knows hoeveel kilometer vandaan  van die toren krijgen wij ons signaal niet. En TV kan me gestolen worden. Dat ding staat hier voor de MotoGP (Valentino Rossi natuurlijk) en de Formule 1.. verder staat ie stof te happen..Maar radio?? Ik kan niet zonder muziek.. |
|
Kpuc Oudgediende
Radio vijf nostalgia bro |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
Vailan: Dat gaat wel ff duren... |
|
Kpuc Oudgediende
Ik vermoed dat het een aanslag van linkse activisten is, protest tegen de motie van van Richard de Mos om Matsoe Matsoe voor de buis te behouden  |
|
Bamboo Erelid
Ik heb nu al zin in de vakantie van volgend jaar  lekker een weekje (of 2) bij Pearlypuck op het terras zitten en zwemmen in de potvissepis  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Waarom dan per sé de Tv-toren in Hoogersmilde? Hadden ze dan niet beter zo'n ding in de buurt van Den Haag of zo kunnen opblazen?  Of is dit nog maar het begin...?  |
|
Kpuc Oudgediende
Je moet het plebs raken waar het aankomt Vailan, dus de soaps en zo, mwah  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Quote Kpuc: Je moet het plebs raken waar het aankomt Vailan, dus de soaps en zo, mwah   haha tsja, RTL4 /SBS6 kijkend nederland krijgt het nu zwaar... |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Wél al naar gelang de verblijfperiode zeep mee nemen hè??  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Komt helemaal goed :-) Ik ga wel even naar de Makro voordat we op vakantie gaan  |
|
nietmeer
|
Ik word hier helemaal gek gemaakt door een op een wesp lijkende vlieg xD Het vloog in m'n oor  |
|
Bamboo Erelid
*pakt een oude krant en rolt deze op.... * *SPLAT* zo, ook weer gedaan |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Wij hebben hier geen krant... We weten niet welke brievenbus van ons is xD En ook geen vliegenmepper... |
|
Kpuc Oudgediende
Zo hé, kijk dat oor dan rood worden  |
|
Bamboo Erelid
Alev: Theedoek, handdoek.. anything works  |
|
Kpuc Oudgediende
Of zelf jagen, vangen met de vlotte holle hand  |
|
Bamboo Erelid
Kpuc: Ja of met chopsticks.. karatekid  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Probeerde het, deed mijzelf pijn... Sloeg op m'n hand xD @Bamboo: Hm, I'll try  |
|