|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Alev: Als het raak is wel handdoek/theedoek in de was doen he |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
Alev: @Bamboo: Kpuc: pearlypuck: Vailan:  dag mensen het is weer mooi geweest voor vandaag! fijn weekend  |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
@MIADIA: Ciaociao bella!!!  Prettig weekend! |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Bye'z Fijn weekend!  Ehm... Hoe zet je afbeeldingen náást elkaar in je PP?  |
|
Bamboo Erelid
 80% van nederland kan geen radio ontvangen via de ether.. gaat goed zo.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: en dat heeft niks met die mast bij Smilde te maken zeg je?  |
|
nietmeer
|
Jo, iemand een winegum? heb hier nog een kilo liggen. |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Nope.. die is alleen voor noord nederland. Maar die bij Lopik hebben ze uit gezet  omdat ze daar bang zijn voor kortsluiting.. |
|
Bamboo Erelid
Quote Findus: Jo, iemand een winegum? heb hier nog een kilo liggen. Kilo maar?  beetje weinig.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: in mijn tas zit nog een kilo engelse drop  Was een kilo voor 10 Zweedse kronen(een eurotje min of meer, ligt aan de koers) dus ik dacht: Kom het is weekend  |
|
Bamboo Erelid
Findus: Die engelse drop mag je aan mijn meissie geven  help ik je wel van die winegums af  .. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kiloknallers  |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Kiloknallers  Na een kilootje meer een pottenknaller  |
|
nietmeer
|
Heb me de hele week rot gewerkt. Nu heb ik weekend en heb ik geen idee wat ik ga doen. Wilde eigenlijk met de kano het meer op maar het stormt behoorlijk en de regen komt met bakken tegelijk naar beneden toe. Dus ik denk dat ik maar binnen blijf. @Bamboo: Zolang het geen potenrammer wordt vind ik het best  [/b] |
|
Bamboo Erelid
Findus:  ik doel op de porseleinen troon  die knal je wel uit elkaar na een kilootje winegums |
|
Bamboo Erelid
|
|
nietmeer
|
@Bamboo: Met veel vlammetjes, hè?  Tot later misschien  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
'navond  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
G'morgen  |
|
nietmeer
|
Ik moet flessen water kopen van m'n moeder... Ga ook stiekem wat lekkers voor mijzelf halen  |
|
Bamboo Erelid
Alev:  die heb ik wel gezien ja... vlammen.. in de frituurpan..  |
|
nietmeer
|
Die mast in Hoogersmilde is al eens eerder zwaar beschadigd geraakt  . Dat herinnert mijn vader zich, want toen hadden ze geen tv meer  . |
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
*komt binnenrennen om iets te vertellen, struikelt over de mat maakt en dubbele salto en beland pardoes op een lege kruk, en besteld dan maar een biertje voor de schrik*  Van schrik weet ik niet meer wat ik wilde zeggen, en luister gewoon wat mee. *na een half uurtje stilte, was het genoeg, en ga ik vrolijk ergens anders toeven. Wellicht tot later.  |
|