|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Precies, en die kiepjes redden het nog wel een paar minuten langer  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.720
|
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Goedemorgen Zuwe  |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Zuwe:  hallo,  dag dan maar weer  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
@Bamboo: Nouja, vanmorgen wel wakker geweest om te eten hoor  Alev: Lukt hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Bamboo Erelid
@Zuwe... maakt niet uit toch?? Als je wakker bent ben je wakker, als je slaapt dan slaap je  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Kpuc: Doe ik  @Bamboo: Ja 's meestal zo he?  |
|
nietmeer
|
Wow, ik wou m'n PP veranderen en nu is het blanco xD Zelfs nadat ik meerdere keren F5 en ctrl+F5 heb gedaan  |
|
Kpuc Oudgediende
Alev, sufmuppie  Dat wordt opnieuw beginnen dus  |
|
Bamboo Erelid
Yup... heulemaal leeg, empty, blanco, gone, toedeledokie.. |
|
nietmeer
|
*ploink, ploink* zòòh... hèhè, tismewat  |
|
Kpuc Oudgediende
Hm, ploink tismewat, usenet, oude term, toepasselijk  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Als ik 'Wijzig PP' doe dan staat alles er nog steeds in  Heb dus even snel gekopieeerd en in Word opgeslagen voor het geval het alsnog verdwijnt @Bamboo: Jij merkt het ook?  Ik wou gewoon m'n YouTube Page in een korte linkje zetten...  |
|
MIADIA Oudgediende
|
Alev: aw das jammer  bekijk het positief: nieuwe ronde nieuwe kansen  |
|
Kpuc Oudgediende
Een slimme meid  Maareh, misschien dat je hier iets aan hebt om m gelijk eens op te leuken en zo  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Ehm, ik heb nog steeds al die codes enzo en al die tekst/afbeeldingen van m'n PP als ik op 'Wijzig PP' klik. Alleen niks wordt meer getoont  Heb er nu wat in geschreven en dat kun je wél zien  |
|
MIADIA Oudgediende
|
Alev: hmmmmmm curieus  |
|
Kpuc Oudgediende
Alev, opgeslagen in Word? Top, sluit even alles af en herstart je pc, dan opnieuw je pp invoeren en goed zou t moeten zijn  Uhm, vaag ja, mik dan eens je opgeslagen oude pp er weer in?  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Twee emmertjes water halen, twee emmertjes pompen, PPtje op de klompen!!  Dat moet ook tussen heen en terug gebeuren voor 't het ZOO-tje  Tegelijkertijd de "trasportino" voor dn Mao maar van zolder geplukt, want die moet weer naar de dok, volgens mij   |
|
Bamboo Erelid
De zender in smilde is ingestort een andere heeft kortsluiting.. tot 3 minuten geleden kon ik hier radio luisteren.. nu niet meer  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Gedaan, en dan zie je niks meer  Misschien heb ik een vage code ingevoegd ofzo... Even checken... |
|
nietmeer
|
Alev: Je PP is nog steeds leeg  @Bamboo: en tòch is het, met zulke berichten, nét of ladekassie aanwezig is...  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: In geest zeker weten... de evil spirit van het kastje gaat rond.. |
|