|
nietmeer
|
@MIADIA: Aw... Je kunt ook gewoon verhuizen naar Scheveningen...  Alleen... 't Is nu óveral betaald pakeren geworden en er wordt daar nog steeds verbouwd... |
|
nietmeer
|
@MIADIA: En toch is het raar; nu ik het zo dichtbij heb, geniet ik er minder van. Dat wil zeggen: ik ga eigenlijk betrekkelijk weinig naar zee  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Zee=vissepis... zee=potvissepis.. daar ga je toch niet in zwemmen  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Alev: maar ik wíl niet in den haag wonen... en het zand is daar te grofkorrelig... |
|
nietmeer
|
@Bamboo:  ladekassie's alter ego??  Je hoeft het toch niet op te drinken?? @MIADIA: Quote: het zand is daar te grofkorrelig... ...helemààl niet veeleisend, madame  |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Den Haag is ook geen fijne stad...  Je kunt ook langs een rivier achtig ding wonen, zoals de Maas (of de Waal ofzo iets.) In Den Bosch wonen ofzo  *Verlangt naar ZALM* |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
De Jadranska, of Sluntse Briag  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: das jammer... ik heb al een paar keer gedacht: he laat ik lekker es naar mijn ouders gaan en daar in zee plonsen. maar de keren dat ik daar was dit jaar was het steeds geen strandweer en ik woon op zich niet eens zo heel gek van scheveningen, maar dat strand haalt het niet bij dat van thuis... (druk, grote zandkorrels, druk, had ik druk al genoemd...) ja ik ben een zeikerd  Quote Alev: @MIADIA: Je kunt ook langs een rivier achtig ding wonen, zoals de Maas (of de Waal ofzo iets.) Ja of op een waddeneiland  |
|
Bamboo Erelid
Quote pearlypuck: @Bamboo:  ladekassie's alter ego??  Je hoeft het toch niet op te drinken?? Ik ontken alles...  en gelukkig niet nee. Zo'n zoute slok is aan mij niet besteed. Ik vind tequila ook al niks. |
|
nietmeer
|
@MIADIA: Of waar Kpuc het over heeft, maar dan moet je wél even zoeken @Bamboo: je zit echt de honneurs waar te nemen hè???  Hopelijk blijft kassie nog even weg, anders wordt 't hier echt een tranendal   |
|
nietmeer
|
Eating you alive... |
|
Bamboo Erelid
De lade blijft gesloten voorlopig. Ik zal mijn best ervoor doen dat ie vandaag de boel niet komt opstieren hier. Zal hem vanavond tijdens het pygmeeentennis even goed op zijn donder geven  |
|
nietmeer
|
Alev: @Bamboo: Geef hem ook maar een klopje op 't kontje vanuit Italië  maar doe het alsjeblièft een beetje hard  |
|
Kpuc Oudgediende
Ik heb altijd al een vermoeden gehad, nu is het bevestigd, Kassie is een bosjesman  |
|
MIADIA Oudgediende
|
pearlypuck: kroatische kust? is ook mooi vorig jaar nog even split en omgeving gezien Quote Alev: Eating you alive... das ook niet lief  |
|
Bamboo Erelid
Met of zonder racket @Pearlypuck??? Ohja, ik hoor net dat we volgend jaar een weekje bij jou komen logeren  |
|
Kpuc Oudgediende
Bro, met de volle hand is het beste, dan kun je nog even net dat ene kneepje meegeven  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Quote: Met of zonder racket pearlypuck???
Wat jij het meest "geschikt" acht ...  Owh? Da's nog eens gezellig!!!  Moet je toch in die vieze, zoute potvissenzee zwemmen... anders is er niet hier   |
|
Kpuc Oudgediende
Potvissen, is dat pakketten groente uit de zee vissen of actief jagen op potten?  |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Bro, met de volle hand is het beste, dan kun je nog even net dat ene kneepje meegeven  *BATS*.... zie hem eens springen  pearlypuck: Sja, het is dan niet anders. Ik neem wel een douchezeepje mee  kan ik die plas weer afwassen.. |
|
Kpuc Oudgediende
Bwaf, het lijkt wel een marlijn  |
|
nietmeer
|
|
|
Bamboo Erelid
112??? 118 toch in italie? |
|
Kpuc Oudgediende
Als je rustig de bult af en op loopt komt het goed ouwchie  |
|
Bamboo Erelid
Quote Kpuc: Als je rustig de bult af en op loopt komt het goed ouwchie  Alleen kalmte kan je redden  toch? |
|