Vandaag heb ik aan |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Quote Ikke: Quote alweerdood: Quote Ikke: Kleren  Wat voor kleren Ikke?   Leuke kleren  Zeg dan meteen dat je niets aanhebt  Ik weet dat jij dat opwindend vindt, maar nee... Ik heb 'n spijkerbroek en 'n donkerbruine poloshirt aan  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Quote alweerdood: Quote Ikke: Quote alweerdood: [quote=Ikke]Kleren  Wat voor kleren Ikke?   Leuke kleren  Zeg dan meteen dat je niets aanhebt  Ik weet dat jij dat opwindend vindt, maar nee... Ik heb 'n spijkerbroek en 'n donkerbruine poloshirt aan  [/quote]uhm.. nee, liever iemand van het andere geslacht dan. Ik val niet op blote mannnen.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
badjas |
|
Ikke
Oudgediende
@adje: je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor   (dit is je eigen schuld  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Ikke: @adje: je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor   (dit is je eigen schuld  ) ik spreek de waarheid, k val er niet op. Dat jij er meteen aan zoiets gaat denken... Dan ga je toch verder denken over jouw gevoelens.. (jouw beurt weer  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Waar gaat dit over  Ik heb kleren aan  en mn eigen huid |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: Waar gaat dit over  Ik heb kleren aan  en mn eigen huid over Ikke's rare andere gedachten... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
sorry Ikke, ik moet kappen anders ben ik morgen niet fit in de wedstrijd.. I will be back  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: ik spreek de waarheid, k val er niet op. Dat jij er meteen aan zoiets gaat denken... Dan ga je toch verder denken over jouw gevoelens.. (jouw beurt weer  ) Had je dit maar niet moeten zeggen: Quote alweerdood: Zeg dan meteen dat je niets aanhebt  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zullen we even ontopic blijven  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Zullen we even ontopic blijven  Ja juffrouw  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Edit: verkeerde topic Vandaag heb ik een bruine driekwartbroek aan, en een grijs shirtje, en ondergoed natuurlijk;) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
verkeerd topic  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote ikky: Goedenavond allen  Ik zit lekker bij Elrohir en Lessien op de bank * Jaloers Jaloers* |
|
Ikke
Oudgediende
Verder heb ik ook nog 'n paar witte sokken (nja, wit, ze zijn 'n beetje vuil) en 'n onderbroek aan...  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
tot nu toe alleen een pyjama  |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ik heb een witte driekwart broek aan, wit t-shirt, witte sokken en witte schoenen... en een zwarte boxer... maar toch voel ik mij een engel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb aan: een lange spijkerbroek, een groen shirtje... bh en ondergoed... |
|
nietmeer
|
Hetzelfde als gisteren  *ben Luna* |
|
Theetje
Oudgediende