Vandaag heb ik aan |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Over slapende honden wakker maken gesproken  Ey Ikky  Nou, dan moet ik er maar geloven  Wil niet zeggen dat ik er 1 ga kopen  Zaterdag maar even Utrecht ingaan  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@TheE, ja, dat denk ik ook, al vanaf het begin, maar hij wilde het steeds niet geloven  Hij vond het homo-achtig ofzo  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wat is dat nou? Mannen zijn niet Homo-achtig in roze, ze zijn sexy in roze... De systeembeheerde bij mij op school, hem staat roze zooooo goed *oeps dat mag ik niet denken* |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, inderdaad, roze is sexy  En man in pak is helemaal sexy, met roze overhemd  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik vind roze totaal niks bij jongens. roze vind ik zowieso al geen mooi kleur. bij mij vindt je dus totaal geen roze in mijn kast. |
|
Theetje
Oudgediende
Een volledig zwart pak, mooi zwarte schoenen en dan een licht roze overhemd, niets eronder, bovenste knoopje opeen... *zwijmel* |
|
Blend
Oud Moderator
Ik snap echt niet wat vrouwen/meisjes allemaal ineens hebben met mannen in roze???? Ik vind het gewoon niet zo mooi, niet mijn smaak. Dus waarom zou ik het dragen? Omdat zij het zo mooi vinden?? Vind ik niet echt een goede reden, ik moet het mooi vinden. Als ik een shirtje/overhemd/polo tegenkom die roze is en die ik mooi vind zal ik hem kopen. Met jou kan ik praten Mier   |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, ja mooi he  *zwijmelt mee * @Blend, nou ja ik weet ook niet wat er zo leuk aan mannen in roze is, maar ik vind het gewoon sexy, net als man in pak. Maar ik vind jou sowiso al sexy, dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit wat je draagt   |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik ben benieuwd of Ikky ditzal overleven dan  Goed, het is niet echt roze, maar vind er maar eens een foto van. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Een navy blauw maatpak. Een lichtblauw overhemd en een donkerblauw gestreepte stropdas. Zwarte schoenen....dat is pas sharp dressed  |
|
Mier Oudgediende
hoewel ik wel als ik ff goed nadenk ik heb wel 1 roze hempje in me kast liggen die ik nooit aantrek en ook als het goed is 1 roze onderbroek die ook nooit aantrek (moet nodig eens mijn kast leegruimen) |
|
Blend
Oud Moderator
@MierAls je wilt weten hoe ik eruit zie, meot je ff kijken bij de bowling foto's van de 2de bowling;) Maar zo zit ik er nu niet bij, maar dat zie je vanzelf wel (zijn trouwens niet de meest charmante foto's  ) Zie trouwens net dat ze er niet meer opstaan  Dus helaas pindakaas  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Driekwart armybroek en een wit hemd en natuurlijk ondergoed |
|
Mier Oudgediende
@ blend weet wel hoe je eruit ziet hoor |
|
Blend
Oud Moderator
Dan ben ik toch geen nerd   Heb je dat gelijk al onderzocht?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Lananq: Ik ben benieuwd of Ikky ditzal overleven dan  Goed, het is niet echt roze, maar vind er maar eens een foto van. Dat overleef ik niet  *valt flauw*  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Quote Lananq: Ik ben benieuwd of Ikky ditzal overleven dan  Goed, het is niet echt roze, maar vind er maar eens een foto van. Dat overleef ik niet  *valt flauw*  doe mij die maaaaar  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend ik kijk altijd al naar die bowling foto's als ze erop staan en toen bij bowling 1 of 2 weet ik niet meer stonden de namen eronder vandaar dat ik wist hoe je eruit ziet. maar ik bedoel ook niet dat je een nerd ben hoor. maar zo las ik het   |
|
ikky
Oudgediende
|
Ik heb nu een driekwart spijkerbroek aan, en een zwart t-shirt met knoopjes  En ondergoed;) |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb een broek en ondergoed en een t-shirt en een sok en nog een sok en |
|
Blend
Oud Moderator
@MierHet is je vergeven hoor  Maar dat je roze kleding (wel 2 stuks  , waarvan je er 1tje niet eens kan zien. Denk ik  ) hebt is toch niet erg?  |
|
Mier Oudgediende
@ Blend die 2 kleidngstukken liggen al meer dan andehalf jaar in me kast.
er past geen trui meer in me kast zo vol is ie moet nodig worden opgeruimd |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Vandaag heb ik aan.. Uhmz een badjas  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Het gaat goed hier zie ik  nouja, ik heb nu een witte driekwartbroek en een zwarte boxer aan.. en dadelijk een spijkerbroek, zwart wmr-tshirt en een ska zwart-wit geblokt zweetbandje  (en ja, ondergoed ook...) |
|
Mier Oudgediende
ik heb vandaag aan dat wil je niet weten  |
|