Vandaag heb ik aan |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote ikky: Ondergoed (ja dat is het enige ja, moet nog douchen  ) Maak me gek  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
dat ben je al Blend   |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@TheE: als antwoord op je vraag...Nee, geen ervaring mee. Ik vind het gewoon niet fris. Schraapt je pak over je aars heen....  Dan moet je dus elke dag je broek naar de stomerij brengen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Dat ben je toch al, Blend? Ik ga nu trouwens ook mijn ondergoed uittreken, ga lekker douchen  |
|
Blend
Oud Moderator
@LM Jep, het is niet alleen onprettig qua pasvorm, maar ook gewoon erg onpraktisch @TheE (& Ikky) Jaja, dat weten we nu wel @ikkyDoe er anders nog even een schepje bovenop  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, nee laat ik dat maar niet doen, jij ziet zielig op je kantoor te werken, en ik ga lekker douchen, zonder kleding aan, heerlijk onder die warme waterstralen..  |
|
Blend
Oud Moderator
Als ik nu opsta kan iedereen zien waar ik aan denk  *zucht* Ik had ergens gelezen dat je als Mod het goede voorbeeld moest geven. Nou dit is dus een voorbeeld zoals je niet moet doen  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, foei, hoe komt het nou opeens dat je dat soort gedachtes hebt  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
LM; hmm goed zo, ik moet er niet aan denken, niets onder mijn broek aan (ja ik draag nooit rokken  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Precies Thee, er moet nog wel wat uit te trekken zijn in de slaapkamer;) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Ik ken het verschijnsel Thee;)  Maar ik moet het een beetje netjes houden, anders loopt het uit de hand  En dat vlekt  Okey, kappen nou!!  ontopic maar weer  |
|
Theetje
Oudgediende
Blend? wat heb jij aan dan?   |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb een een bruine (fijne/dunne) ribbroek aan, een wit tshirt met daarover een overhemd met korte mouwen (blauw met roze streepjes) een horloge donkere sokken met donker bruine schoenen. En last but nog least een zwarte boxer  |
|
Theetje
Oudgediende
oew, roze, een man die roze aan heeft *zwijmel* sommige mannen staat dat echt zo goed  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zit nog in de ontkenningsfase  Het zijn namelijk dunne streepjes  maar ik moest van Ikky een heel roze overhemd/polo kopen  Ik weet het niet, volgens mij krijg ik dan zo'n fletse/witte kop  |
|
Theetje
Oudgediende
neeeeeee, dat krijg je niet, echt zo sexy een roze overhemd, daar heb jij het lichaam en het gezicht wel voor! echt doen! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Blend nu ik lees wat je aan heb. komt er bij mij in me gedachtes een kereltje een beetje nerd achtig met foute sokken tot op de enkels. of is dat wat je aanhebt kledingvoorschriften van je werk? |
|
Theetje
Oudgediende
Blend is niet echt een nerd   Maar blend; roze zou jou denk ik echt geweldig staan! |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ben ook beetje een nerd (toch niet, volgens Thee  ) Ja, als je op kantoor zit met er een beetje reprensentatief uitzien  Hoezo foute sokken btw  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Blend nee laat maar las verkeerd dacht dat er stond 3kwart broek  |
|
ikky
Oudgediende
|
@ Blend, roze roze roze  zie je nou, thee vind ook dat het jou vast goed staat;) Offtopic: Quote Blend: Maar ik moet het een beetje netjes houden, anders loopt het uit de hand  En dat vlekt  Foei, Blendje toch  |
|
Theetje
Oudgediende
@ikky; volgens mij is Blend onwijs sexy in roze, denk je niet? |
|