|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Thaiko: Of gewoon keihard werken, zodat je er zo snel mogelijk weer vanaf bent |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
mamameisje: Ja daar heb je gelijk in @WMR-kok: mmm, moet een handleiding schrijven voor een robotmaaier, mechanisch matriaalleer leren voor een toets morgen. Echt een rot vak En dan ook nog Automatisering (PLC programmeren) |
|
Thaiko Erelid
Bookwurm: haha xD, wat moet jij allemaal maken? @emmertje: Kan ook, of ik stel het zo lang mogelijk uit ^^ WMR voor de win |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@Thaiko masterpiece is dezelfde opleiding aan het volgen alleen moet hij in januari 2 toetsen goed hebben gemaakt danheeft ie zijn diploma |
|
Thaiko Erelid
Das wel netjes, ik ben er dit jaar aan begonnen. We begonnen met 22, nu nog 19 in de klas en na Januarie gaan er nog maar 16 door. |
|
nietmeer
|
Heeft iemand van jullie misschien een liedje waar ik weer een beetje vrolijk van wordt? |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~danst rond~ |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
Thaiko Erelid
mamameisje: pff, maybe tomorrow is a better day van Poets of the fall @Wolf: Weinig mensen doen Techniek en er is steeds meer vraag naar. Maar verlopig moet ik nog leren. Misschien dat ik hierna Avionica ga doen. heb nog wel een aantal jaren school te gaan |
|
nietmeer
|
kmoet voor engels, VCA, theorietoets over de zaklantaarn niet meer(heb ik namelijk vandaag gemaakt), thema 3 blok 1 leren en voor llb(leren loopbaan burgerschap) moet ik wat dingetjes maken dus heb uk nog aardig wat te doen |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Wolfje: Bedoel je niet áán zijn broek? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Sophie ik hoop het wel ja, anders is het wel een héél raar contract |
|
Thaiko Erelid
Bookwurm: Wij hebben geen Engels meer gehad dit semester. Ze heeft een ongeluk gehad of sowiets, in Januarie krijgen we ene nieuwe Engels docent.
Vorige week heb ik mijn VCA gedaan. Deze week/ volgende week krijg ik te horen of ik geslaagd ben |
|
nietmeer
|
@Delenn: nee hoor, zo raar is het niet |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Delenn: Masterpiece is ouder dan 18 jaar, dus zo heel raar kan het niet zijn |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
@Delenn door jou he! kan ik al een beetje beter doorslapen ben al 2 nachten eventjes wakker geweest |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
mamameisje; ik stop nooit contracten in iemand's broek @emmertje: 18+ contracten @Wolfje: fantastisch |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*Loopt de keuken in en gaat aan de slag.* |
|
nietmeer
|
@Thaiko: ik moet het examen 21 december maken |
|
Thaiko Erelid
Bookwurm: neejjj, waarom nou weer van die film.. xD