|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Bookwurm: @mamameisje: Helemaal niets |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ja, idd. of als je even een pleziertje wilt, maar verder heb je er niks aan |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Bookwurm: @mamasmeisje: he he he, Mijn ex-vriendin heeft mij toch wel aardig wat geld gekost. Dus niet zeggen dat ze alleen maar zijn om voort te planten. |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Thaiko: waarom zijn we er dan nog meer? |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
FrankB: Om een huis te bouwen, om auto's te maken, ect. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ja, maar dat kunnen vrouwen ook wel hoor Bookwurm: hmmm idd |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Thaiko: Jouw ex-vriendin heeft je veel geld gekost zeg je... Wees blij dat je niet tot voortplanten bent overgegaan Weet je wel wat kinderen kosten? |
|
nietmeer
|
|
|
Thaiko Erelid
Mannen hebben meer uitvindingen gedaan dan vrouwen. Zonder ons waren jullie nooit zo ver gekomen ^^
Vrouwen in de techniek komt niet erg vaak voor (helaas want ik zit er ook in ^^) |
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Jij wou toch een appartementje op de 10de verdieping? |
|
emmertje Oudgediende
|
*gooit nog een blokje op het "vuur"* @Thaiko: Zonder ons mannen was het wiel nog niet uitgevonden Ze zouden nu nog steeds aan het bakkeleien zijn of het wiel nu rond of in de vorm van een hartje moet zijn |
|
nietmeer
|
@Thaiko: dat was toendertijd de taak van de mannen he en ik heb met mij inclusief 3 meiden in de klas |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Praktijk is iets anders dan theorie. |
|
nietmeer
|
|
|
Thaiko Erelid
@emmertje: Ja idd, en al die hoge geleerden zoals Einstein, Newton etc etc etc, allemaal mannen |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~gooit emmertje leeg boven zijn vuur en kwakt hem neer~ Pyromaantje spelen, jij? Het indiaantje uithangen jij? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik doe ook praktijk en daar heb ik een 9,2 en een 8,nogwat voor gehaald dus jullie mannen hoeven niet te zeuren |
|
nietmeer
|
@Thaiko: Ja, maar zonder vrouwen waren er nooit mensen geweest |
|
Thaiko Erelid
Bookwurm: Als we even alleen naar mijn school in de 1e kijken dan hebben wij 3 klassen. 1e 2 begonnen met 22 en de laatste met 24. Dat waren allemaal jongens (somige zijn al afgevallen) In de 2e zit 1 meisje, als je niet zou weten dat het ene meisje was zou je ook zeggen dat dat een jonge was... Wou echt dat we meer vrouwen hadden daar mamameisje: zonder mannen ook niet |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Heb je ooit wel eens een steiger gebouwd op 30 meter hoogte? |
|
emmertje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
*Panisch gekrijs* Neeeeeee! Niet het vuur!!! *Gaat in 't as rollen* |
|
nietmeer
|
@Thaiko: waarom??? zodat je een ''plezietje'' kan beleven??? |
|
nietmeer
|
@Thaiko: dus dat meisje lijkt op een jongen? de meisjes in mijn klas lijken toch echter wel op meisjes mamameisje: je neemt de woorden uit mn mond |
|