|
nietmeer
|
@Justist: komt wel goed komt het bij mij ook wel, hoop ik |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
@mamameisje: ja maar ik en men maten zijn er gek op |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@christian11x: Dat je hand eraf knalt is ook maar eens in je leven, misschien zelfs 2 keer. |
|
christian11x Erelid
|
Hee christian11x je blog is gister 182 keer bezocht/bekeken. het is men eerste 2 blogs die ik heb gemaakt : : |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
mamameisje: Ik besef ook wel: zij heeft de poort naar vriendschap and beyond weliswaar gesloten, maar ze heeft de sleutel er nog in laten zitten (geen contact meer, maar nog geen ontvriending op facebook ) |
|
WMR-kok Oudgediende
FrankB: Kunsthanden niet meegerekend. |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
@Justist: doet ze, als ze weer zin heeft naar je profiel te gaan heerlijk, die negativiteit |
|
nietmeer
|
FrankB: wat vind je daar heerlijk aan? |
|
christian11x Erelid
|
@WMR-kok: is bijna gebeurt. aleen was het men rug en niet mijn hand. ik vertel wel hoe het is gegaan: een jongen schoot met een tunderking op mijn vriendengroepje waar men zusje toevallig bijstond. dus ik zag dat want ik was 2 meter verderop een vuurpijl aan het afsteken. dus ik schreeuwde zo tegen hun bukken. dus iedereen bukken behalve men zusje en ik dus daar naartoe sprinten mijn zusje keihard wegduwen en toen werd ik geraakt in plaats van haar. had geluk dat het tog weerkaatste en een meter verderop ontplofte. die kind heeft er wel spijt van gekregen . tunderkings ontploffen even hard als een patroon |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
mamameisje @christian11x: nou, kijk, wij hadden opgezocht op internet welke supermarkten open waren op nieuwjaarsdag in utrecht (waar we met de groep op vakantie waren rond oud en nieuw), en er was 1 supermarkt open, speciaal op nieuwjaarsdag vanaf 16.00, stond heel specifiek aangegeven en we MOESTEN naar een supermarkt want we zouden pannenkoeken gaan eten en hadden daar alles voor gekocht maar geen beleg (suiker, spek, stroop, jam), dus wij naar die supermarkt, wastie dicht dus na nog wat rondgestruind te hebben zijn we naar een benzinestation gegaan en daar hadden ze jam en suiker, maar geen stroop en spek, maar toen zag ik ineens dat ze verse broodjes verkochten en op 1 van die broodjes zat spek! dus wij heel lief gevraagd of ze ons spek wilde verkopen en dat meisje was echt heel lief want ze ging gelijk op zoek naar een pak spek en kijken hoeveel ze daarvoor dan moest vragen en toen konden we dus tóch spek van haar kopen |
|
FrankB Oudgediende
|
mamameisje: gewoon.. ik negatieef, anderen chaggie.. ik nog chaggie'er.. etc etc etc etc etc |
|
nietmeer
|
@Delenn: oh, das wel heel aardig, meestal doen ze dat niet |
|
WMR-kok Oudgediende
@christian11x: Ik hoop dat ie flink op zijn donder gekregen heeft. |
|
nietmeer
|
FrankB: hmmm wat je leuk noemt, dankzij die negatieviteit, ben ik nu hartstikke chaggie en begint ik zelfs spijt te krijgen dat ik naar mijn vriend toegegaan ben. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Delenn: Heb je die pizza nou gezien? |
|
christian11x Erelid
|
@WMR-kok: geen eens politie bij gehaald. aleen wel ongeveer 5 tunderkings tegelijk op hem afgevuurd en de rest van de dag wanneer we hem zagen flink bekogelt met babypijltjes en rotjes EDIT we schoten ze naast hem niet op hem. we hadden geen zin om de ziekenhuis te bellen |
|
Delenn Oudgediende
mamameisje: ja he, vonden wij ook maar we keken ook wel heel lief en hadden ons probleem uitgelegd enzo dus eerst ff gecheckt of ze genoeg had voor de broodjes voor morgen en toen mochten we het hebben en het was echt superlekker |
|
christian11x Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@christian11x: Wat nu als hij gewond was geraakt? Dan had je waarschijnlijk kunnen gaan zitten. |
|
FrankB Oudgediende
|
@christian11x: tijd voor je om weer naar school te gaan.. stelletje lafbekken meer tegen 1.. no matter what happened.. das echt gewoon laf, beter had je hem gewoon 1 op 1 te grazen genomen.. |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn Oudgediende
|
|