|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Quote @Delenn: tis helemaal geen vakantie helaas mamameisje: vakanties zijn er om te werken.. niet om te genieten.. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote @WMR-kok: mamameisje: Ik ben dus tot mijn 17de gepest. conclusie, het in elkaar slaan van de persoon met de grooste bek heeft echt veel geholpen.. |
|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
@FrankB: om te genieten! in de weekenden en vakanties geniet ik alleen. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
mamameisje: Ik ook niet, maar gelukkig is het vandaag toch de laatste dag |
|
christian11x Erelid
|
@Delenn: nou als je meestal bij de eerste keer jezelf niet laat kleineren dan help dat wel |
|
nietmeer
|
@Justist: hmm voor mij niet, ik heb vakantie tot zondag, maandag moet ik weer naar die *** school |
|
christian11x Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Delenn: Dat ging bij mij ietsjes anders. De sterktste van school sloeg bij mij mijn bril van mijn gezicht en een seconde later lag hij knock out op de grond met een blauw oog. Ik ben daarna nooit meer gepest. |
|
Delenn Oudgediende
ik ga maar ff wat anders doen, want het blijft toch op dit stoere gepraat hangen hier PW; ik weet niet wat je doel is met dit soort stoere verhalen, maar mij imponeer je er niet mee, ik krijg eerder een aversie tegen je |
|
christian11x Erelid
|
@WMR-kok: met wat werd je dan gepest als ik het mag vragen? |
|
Justist Erelid
tag-suggesties opvragen. levert op: Request-URI Too Large The requested URL's length exceeds the capacity limit for this server. Apache/2.2.3 (CentOS) Server at wmr10.waarmaarraar.ha.vdx.nl Port 80 Te lange blog post klaarblijkelijk |
|
Delenn Oudgediende
@christian; ik heb 3 keer een dp van je samengevoegd, nu haal ik ze gewoon weg, mag je ze opnieuw typen ok? |
|
nietmeer
|
Zo voel ik me nu, door oa alle gebeurtenissen de laatste tijd en na dit gesprek, waarschuw in het vervolg als er zoiets aankomt |
|
FrankB Oudgediende
|
blijven proberen geef die server maar op zn donder |
|
WMR-kok Oudgediende
@christian11x: met alles, zelfs mijn fiets moest het regelmatig ontgelden. Ik werd altijd beledigd, kreeg overal de schuld van, was het pispaaltje. |
|
christian11x Erelid
|
@Delenn: sorry voor de dp ik let er vaak niet op maar haal ze weg @wrm dan is het tog begrijpbaar dat je een keer eroplos slaat |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: dat heb ik nu ook, ik word genegeerd, gemept, ontweken, uitgescholden. Met uitzondering van een paar personen in mijn leven natuurlijk, maar de meeste hebben gewoon een hekel aan me |
|
Justist Erelid
Kan er dan geen functie komen waardoor dp's automatisch worden verwijderd? Niet handig bij de topic 'Nu Online', maar ach |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: niks van aantrekken of gewoon doen wat wmr kok deed @jusist volgens mij gaat dat niet |
|
nietmeer
|
@christian11x: ik ben niet van het geweld. Ik ben er bang voor en verafschuw het. Dan maar liever gepest worden, ik ben het nu toch gewent |
|
FrankB Oudgediende
|
@Justist: *has no words for a comment on that blog* |
|
WMR-kok Oudgediende
@christian11x: Ik heb me altijd verdedigd. Ik begon zelf geen gevecht, maar ik laat me niet zomaar in elkaar slaan. |
|
Justist Erelid
mamameisje: Ik sloeg op een gegeven moment gewoon alles letterlijk van me af. En plots was het over en wilde de pester juist vrienden met me zijn! (heb ik afgewezen natuurlijk, maar wel vreemd ). Zolang je meegaand bent helpt het iig niks, je moet jezelf meer tonen (en denk daar niet over door! ) |
|
christian11x Erelid
|
@WMR-kok: dat is nou wel goed en dat doe ik ook. alleen word ik niet gepest @Justist linkin park in the end ik mijn eerste linkin park liedje en dan nog 3 jaar linkin park gevolgt probeer es linkin park breaking the habbit |
|
nietmeer
|
@Justist: hahaha na die laatste zin, dacht ik toch door, eigen schuld Maar ik ben gewoon bang om geweld te gebruiken, ik heb het een paar keer gebruikt, maar toen was ik of dronken, of ik was in blinde woede. |
|