|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
mamameisje: nergens bang voor zijn en toch vind ik je een beetje raar. niet bang zijn om dronken te worden maar wel voor geweld???????? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@christian11x: dronken worden en geweld zijn 2 dingen.. helaas gaan ze vaak samen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als ik dronken ben wordt ik alleen maar melig. |
|
nietmeer
|
@christian11x: ik merk het vaak niet als ik dronken ben, anderen daarintegen wel @WMR-kok: bij mij ligt het eraan, als ik al blij was, wordt ik vrolijker, anders gaat het juist de andere kant op |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
mamameisje: Van blinde woede wordt je juist meer gepest (als je ze niet te pakken krijgt)! (ervaring ) Het is beter om je woede niet te tonen, maar gewoon de pesterijen en pestkoppen te negeren, of, als ze naast je staan, beet te pakken en te slaan, daarbij de reden roepend waarom. (zomaar slaan wordt je door omstanders meestal niet in dank afgenomen, en verergert juist je positie). |
|
christian11x Erelid
|
FrankB: dat is juist wat ik nou raar vind. ik heb maar 1 keer een sigaret gerookt en dat toen mijn ouders erbij waren. ik wou het weten wat voor smaak het had. ik ga het ook nooit meer doen en ik heb ook nog nooit alcohol gedronken. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Alcohol moet je voor je plezier drinken, niet om er dronken van te worden. |
|
nietmeer
|
@Justist: hmmm ik negeer ze al genoeg, maar ik ben er gewoon zat van dat ik elke dag na school jankend op mijn bed lig, omdat ik er gewoon niet meer tegen kan. Ik durfde het niet aan mijn moeder te laten merken, omdat zij het toch niet begrijpt en alleen maar zegt: '' je moet wat meer van je af bijten'' Terwijl ze weet dat ik dat niet kan. Daardoor kregg ik telkens ruzie met haar en nu woon ik zelf tijdelijk bij mijn vriend omdat zij zo *** met mijn problemen omgaat |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: helaas er is weinig tegen pesten te doen. wat je misschien wel kan doen is als je ze niet alleen aan kan misschien met je vriendengroepje ofzo? en dan bedoel ik niet een gevecht! hopelijk begrijp je ook dat zij er ook weinig aan kan doen en daarmee bedoel ik je moeder |
|
nietmeer
|
@christian11x: dat is het juist, door dat gepest wil (bijna) niemand met me omgaan |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: heb je dan ook echt geen trouwe vrienden? je kan ook hier op wmr bij ons uithuilen als je wilt |
|
Justist Erelid
mamameisje: Eigenlijk is wat je moeder zegt precies hetzelfde als wat wij allemaal zeggen, maar dan wat compacter En inderdaad, zoals chris al zegt, kan je anders niet samen met het vriendengroepje eruit komen? Samen sta je sterk! |
|
christian11x Erelid
|
@Justist: justist weet je wat het is als de pester eenmaal de smaak te pakken heeft gekregen dan gaan ze ermee door |
|
nietmeer
|
@christian11x: @Justist: Het probleem is, dat ik niet meer goed over die dingen durf te praten(hier wel raar genoeg) met mijn vrienden, dat omdat er gewoon te veel mensen zijn geweest die niet meer met me wouden omgaan toen ze hoorden dat ik gepest word |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
over het internet praten is toch een lagere drempel.
Hoi overigens.
|
|
nietmeer
|
|
|
christian11x Erelid
|
@pfft: hoi en een lagere drempel moet je maar zien als een beetje steun. oh uh laat me effe denken? |
|
christian11x Erelid
|
mamameisje: waarover word je gepest dan? |
|
Justist Erelid
@christian11x: Ik ben zelf ook heel vaak gepest chris, ik weet er alles van. Hoe het bij mij (volgens mij) overging: Ik noemde mezelf op internet The Justist. Dit vonden heel wat mensen hartstikke cool, en die wilden daardoor allemaal met mij omgaan. Dit gaf me zoveel zelfvertrouwen dat ik niks meer merkte van de pesterijen, waarna de pester het heeft opgegeven (ga ik van uit ). Oftewel: in mijn geval hielp het om iets te doen waardoor ik respect kreeg, en daardoor medestanders, en daardoor zelfvertrouwen. Ik heb geen talent, en mij lukt het al om daarmee respect te werven. Dus ga niet klagen dat dat nooit zou lukken omdat je geen talent hebt o.i.d.! |
|
nietmeer
|
@christian11x: iets wat in het verleden gebeurt is, ik wil daar liever niet over praten |
|
christian11x Erelid
|
@Justist: ik ben nog nooit gepest dus heb er geen ervaring mee maar als ik iemand iemand anders zie pesten reageer ik er meestal op. mamameisje: mamameisje niemand hier kent je in het echte leven dus ook al weten we het wat is het probleem |
|
Justist Erelid
@christian11x: Wij gaan mensen niet dwingen dingen te zeggen die ze liever niet zeggen! mamameisje: Is goed, vertel ons dan alleen maar de namen van de pesters |
|
christian11x Erelid
|
@Justist: ik dwing haar niet en dat probeer ik ook niet maar je kunt iemand niet helpen als je niet weet wat en waarom ze gepest wordt |
|
nietmeer
|
@christian11x: ik wil het niet vertellen!!! Dus zeur er verder niet over |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@christian11x: Dude, als ik naar haar woonplaats ga, kom ik haar vast wel even tegen. |
|