|
nietmeer
|
@WMR-kok: Net zoiets als het beginnen van een webshop, je bent er heel veel tijd en geld aan kwijt Alleen zie ik ze nog niet vliegen |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
zo.. even mn afbeeldingen op mn PP aangepast |
|
nietmeer
|
FrankB: Dat vind ik knap van je Het is mij nog nooit gelukt om daar een afbeelding op te krijgen |
|
FrankB Oudgediende
|
hm, echt niet |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Yumi: de img tag gebruiken. De afbeelding moet wel op internet te vinden zijn. |
|
nietmeer
|
FrankB: Nee, die moet ik zeker eerst ergens anders hosten? Relpa heeft me ook al een aantal keren aangesproken op mijn pp |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Yumi: google heeft tijd nodig de website te indexeren, als je website geoptimaliseerd is overigens geduld, kan zeker een maand duren voordat je goed in de zoekmachines binnenkomt |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Als het goed is, dan heb je ruimte gekregen van je provider om wat op te zetten. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Het kan zelfs 6 weken duren, maar niet langer als dat. |
|
FrankB Oudgediende
|
@Deus: afbeeldingen meoten idd wel ergens op internet te vinden zijn evt. kan je me een PM sturen, dan pm ik je mijn mailadres, dan los ik dat wel even voor je op |
|
nietmeer
|
@Deus: Met mijn website en Google is niks mis Ik sta met een groot aantal producten al op de eerste pagina in google shopping We hadden het over mijn PP hier op wmr |
|
nietmeer
|
@Deus: Met mijn website en Google is niks mis Ik sta met een groot aantal producten al op de eerste pagina in google shopping We hadden het over mijn PP hier op wmr |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: Het kan ook 2 weken duren.... Het kan overigens ook langer als 6 weken duren maar dan heb je wat black hat SEO gebruikt |
|
Deus Erelid
|
Yumi: google shopping is nog verre van populair |
|
WMR-kok Oudgediende
Als je een sitemap ingediend hebt, kan het sneller gaan. @Deus: Als je Black Hat gebruikt hebt, dan heb je kans dat je zelfs uit de resultaten gegooid wordt. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik heb momenteel geen hosting Alleen mijn webshop maar dat is geen normaal hosting pakket. @Deus Ik krijg elke dag minstens 6 bezoekers uit google en verder veel uit twitter en FB Maar we hadden het gewoon over mijn PP hier op wmr |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: incorrect, sitemaps worden alleen gebruikt door google als leidraad. Dat wil niet zeggen dat alles in de sitemap geindexeerd zal worden of meer of minder. Zelfs de prioriteiten in xml sitemaps zijn geen gegevens. Google gooit haar eigen algoritme sausje er over heen! het enige wat de sitemap echt kan bijdragen zijn webpagina's die niet in de navigatiestructuur staan laten indexeren. Landings/actie pagina's |
|
Deus Erelid
|
@yumi heb je de website al aangemeld bij wat web directories? |
|
nietmeer
|
@Deus: Ik denk dat we een misverstand hebben! Ik had het met Frank over foto's zetten op de PP hier op WMR Niet over mijn webshop! |
|
Deus Erelid
|
Yumi: mwah, neem het gewoon mee dan PP's zijn oninteressant volgens mij is mijne blanco |
|
nietmeer
|
@Deus: Die van mij ook, want ik heb er nog nooit een foto op kunnen krijgen Op mijn webshop staan al zo'n 1000 foto's |
|
Deus Erelid
|
allemaal met een alt tag? en een goede afbeelding naam image search is ook belangrijk nmlk! |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Ook een zeer goede reden om een foto bij mijn recepten te zetten. Dubbele zoekresultaten. |
|
nietmeer
|
@Deus: Ja dat is allemaal prettig geregeld Maar ik kwam hier even ontspanning zoeken Ik zit al veel te veel uren met met neus in de webshop en aan verwante zaken |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Koffie? Of een borrel! |
|