|
nietmeer
|
@WMR-kok: Koffie graag Zal ik het even zetten? Ik drink haast nooit geen alcohol |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Yumi: Dat mag. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Heb ik net even gedaan Grappig dat ik op mijn leeftijd ineens allemaal fans heb op FB & Twitter |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik denk dat ik ook een koffie ga pakken. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Vorige week dinsdag hadden ze het opgehaald, en afgelopen zaterdag brachten ze het weer terug. Een condensator was kapot gegaan. Het is dat mijn moeder geen Senseo heeft, dan wist ik wel welke zetting ik kreeg. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Goede service Dan kun je gelukkig weer koffie zetten Ik heb mijn eerste senseo ruim vier jaar gebruikt en heb inmiddels een nieuwe gekocht |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Goede service Dan kun je gelukkig weer koffie zetten Ik heb mijn eerste senseo ruim vier jaar gebruikt en heb inmiddels een nieuwe gekocht |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik dacht daarstraks dat ik een nieuwe pad Extra Dark erin gedaan had. Proef het.... Jaiiik De pad voor de tweede keer gebruikt. Smaakte hetzelfde dan wanneer mijn moeder koffie zet. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Rofl Ik doe er altijd een nieuwe pad in op het moment dat ik koffie zet Zo'n tweede aftreksel is niet te pruimen |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Ik ook. De koffie bij mijn moeder vind ik ook niet te pruimen. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Mijn moeder zette altijd heerlijke koffie Helaas is ze begin 1983 al overleden |
|
WMR-kok Oudgediende
Toen mijn Senseo kapot was heb ik Nescafé rood gedronken. Op een mok, 3,5 koffielepel. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik houd ook van een pittig bakje Mijn man is gek op mokka, dus zet ik altijd verschillende smaken koffie. Dat is geen probleem met de senseo. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@yumi senseo is nauwelijks koffie te noemen, het is snel en gemakkelijk 's morgens maar voor een beetje koffie moet je toch wel percolator koffie hebben imho |
|
WMR-kok Oudgediende
Momenteel heb ik 6 soorten koffie in huis. @Deus: Je moet eens een espresso Dakar zetten als je een echt sterk bakje wilt hebben. |
|
nietmeer
|
@Deus: Wij zijn er tevreden mee Perculator koffie doet me aan heel vroeger denken Toen ik nog een kind was, had iedereen zo'n pruttelpot |
|
nietmeer
|
@Deus: Wij zijn er tevreden mee Perculator koffie doet me aan heel vroeger denken Toen ik nog een kind was, had iedereen zo'n pruttelpot |
|
nietmeer
|
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Beetje zenuwachtig geworden? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik niet, maar mijn muis blijkbaar wel |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Je moet je muis ook niet zo hard knijpen. |