|
nietmeer
|
Ik krijg koffie van iemand? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Taz: Extra Dark? |
|
nietmeer
|
Ja doe maar want er is iets fout gegaan met vliegtuigjes sturen Ik heb een uurs vlucht er tussen zitten die daar moet ik echt even op wachtren |
|
WMR-kok Oudgediende
Taz: Je hebt een Xplorer naar mij gestuurd, die is er pas om half 5. *Zet een Senseo Extra Dark* Alsjeblieft. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Weet ik, maar je hebt daar dan ook bijna 4 uur voor om hem af te wikkelen, dus je hebt nog even tijd. Bovendien hoef je niet perse alle vluchten te helpen hoor Maar Spooner ( @lepeltjes) is weer druk bezig met vliegjes sturen dus ik heb het druk zodadelijk Maar als je nog meer kleine vliegtuigjes nodig hebt je zegt het maar hoor Ik heb er 7 zo voor je klaar staan die je af kan wikkelen (lees 6min vluchten) |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik sta op het punt ermee te nokken voor vandaag. Zit nu op level 15. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik moet nog heel even wachten 15 minuten, en dan ga ik ook maffen |
|
WMR-kok Oudgediende
Oeps, er komt nog wat aan. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: 5 minuutjes dus wat er nu nog aan komt, laat ik neerstorten EDIT: Uitgelogd om 1:41 morgen weer truste |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: je krijgt er nu alleen even geen vrienden punten voor, maar ik ga maffen. moet er straks weer vroeg uit / \ |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Goedemorgen heren. *gaat koffie zetten voor taz en @WMR-kok* Auw die rotknie! Ik loop zowat mank! |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Moggel, bijna weekend ! |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
indeed |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Yay. *cheers* |
|
Deus Erelid
|
Zag net een dude met een tomahawk kapsel dat is een tijd geleden dat ik dat voor het laatst gezien heb |
|
nietmeer
|
@Deus: tomahawk kapsel??? * kwil boek lezen * hey mensjes, allemaal een goede morgen toegewenst |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: kaal geschoren behalve een baan door het midden, maar zonder van die spikes/kam als een hanenkam. Ken je van die oude spaghetti westerns met apache(?) indianen, die hebben dan zo'n tomahawk kapsel wanneer ze gaan vechten |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
eigenlijk zou ik maar een dag in de week aan mijn scriptie werken maar ik ga vandaag gewoon weer bezig, kijken of de baas er wat van zegt |
|
nietmeer
|
Quote @Deus: kijken of de baas er wat van zegt in de positieve of negatieve manier?? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
fijn hoor, nieuwe huisgenote. Houdt me wakker tot 1 uur en dan kan ik tot 3 uur zeker niet slapen. |
|
nietmeer
|
@FrankB: haha die is geweldig en dan die op je slaapkamer hangen |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Bookwurm: dan moet ik eerst uitprinten geen zin in |
|