|
nietmeer
|
FrankB: haha luiwammes @MuseMatt: dan zeg je in het vervolg dat ze niet zo veel herrie maakt of wat ze ook gedaan heeft om je wakker te houden! |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
het lijkt erop dat ik nog een scriptie werk dagje deze week erbij heb. Het lijkt erop dat hij het wel best vind mooi |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Tussenuurtje. 3 in totaal. Status.: Last van knie en hoofdpijn. Ontstekingsremmers helpen niet echt. Of niet, eigenlijk. Totaal niet. Mood: Happy. Nickname: Die-hard. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
welke ontstekingsremmers gebruik je @Supermeid01? en waarom heb jij zó veel tussenuren? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Bookwurm: vrienden over de vloer tot laat. Regel is dat het 23:00 uur stil moet zijn. Dat heeft zijn redenen! |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Goedenmorgen iedereen |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn Uhm Brufen 200 mg, en omdat ik bepaalde vakken heel zwak sta (heeft te maken met vroeggeboorte, hersenbeschadiging) hoef ik ze van mijn coordinator niet meer te volgen. Ik zou eigenlijk een aangepast rooster krijgen om de tussenuren op te vullen..maar nog niets van gehoord.. |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: die denkt dus dat ze alles kan maken... @Zuwe: mogguh Quote @Supermeid01: Ik zou eigenlijk een aangepast rooster krijgen om de tussenuren op te vullen..maar nog niets van gehoord.. dat is goed geregeld zeg |
|
Supermeid01 Erelid
Oh ik was @Zuwe, @MuseMatt en bookwurm bijna vergeten. @bw aan het behgin v.d. Week was het nog leuk. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Vergeten hallo te zeggen. ^_^ |
|
Delenn Oudgediende
je kunt omhoog met brufen naar 600, als je dat maar niet maanden achter elkaar doet en oppast dat je geen maagklachten krijgt, dan moet je er een maagbeschermer bij slikken |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Als ik nou genoeg omhoog ga met Brufen, ga ik dan vliegen ? |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn het moet eigenlijk ingenomen worden met leiding v. Fysiotherapie.. 4 dagen v.t. Voren, en dan gaan we het een weekje aankijken en de dokter nog eens bellen. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: ah ok kan iets niet vinden, moet ik blijkbaar straks naar beneden lopen, again... |
|
Supermeid01 Erelid
bookwurm First world problems. |
|
Delenn Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
Soms voel ik mezelf geniaal ik bedenk me net toch iets, 99,99% zuivere win |
|
nietmeer
|
*...flightless bird...* @Deus: vertel... |
|
Supermeid01 Erelid
bookwurm Speel je ook gitaar? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: speelde maar als ik ff oefen kan ik het zo weer achter mn gitaar kruipen en spelen |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: Ik denk niet dat je het zult begrijpen te niche/oninteressant voor de gemiddelde WMRér wss |
|
nietmeer
|
@Deus: vertel! dan komen we er vanzelf achter |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: Ik heb een manier gevonden om een aardige serie relevante(!) backlinks met PR5 naar de website van het stagebedrijf te krijgen.
|
|
Supermeid01 Erelid
bookwurm nice! Hoelang heb je gespeeld? |
|