SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
Gedachten van de dag'Als je op een dag de behoeft hebt om te huilen. Bel me... Ik beloof niet dat ik je aan het lachen zal maken, maar ik kan samen met je huilen.
Als je op een dag de behoefte hebt om weg te lopen. Bel me... Ik beloof niet dat ik je zal vragen om te stoppen, maar ik kan samen met je rennen.
Als je op een dag de behoefte hebt om naar niemand te luisteren. Bel me... Ik beloof dat ik er voor je zal zijn en ik beloof om heel stil te zijn.
Maar als je me op een dag belt... En je krijgt geen gehoor. Kom dan snel om me te zien. Misschien heb ik jou nodig.'. . Goedemorgen! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
VER-manning -nWaarom we ingrijpen en voor wie daar ligt de spil der verspilling van ons koe-schap en van het nog levend vlees. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: het is gewoon één lange gedachte |
|
heraux Oudgediende
Is Adrian Lamo een Held? |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.515 OTindex: 28.559
|
@heraux: Effe gegoogeld, kende de naam niet. Als je het mij vraagt is 't ie wacko. Held? Nee, alleen maar mediageil. |
|
nietmeer
|
@heraux: Nee.. Ben het eens met Emmo, gozer is beetje vreemde vogel.. |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Maar effe hier, we begonnen een beetje af te dwalen, geloof ik Hellend vlak? Ach, ik weet dat prestaties in het verleden geen garantie zijn voor de toekomst. Maar toen de eerste lokomotieven en auto's gingen rijden werd er ook doem en verderf voorspeld, en ga zo maar door. De hele geschiedenis langs. |
|
nietmeer
|
@Emmo: En zie, men had gelijk! |
|
nietmeer
|
Gedachte van vandaag'Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt..'Goedemorgen! |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Buitengewoon goede ochtend: De vogeltjes beginnen weer met hun gezang... waar liggen m'n !@#$% oordoppen |
|
nietmeer
|
@Emmo: op zondagochtend hebben de (ochtend)vogels het rijk alleen, dan ontbijten ze op de autoweg. Deden ze in Zeist altijd wel, in elk geval. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Quote @Emmo: SamuiAxe: Maar toen de eerste lokomotieven en auto's gingen rijden werd er ook doem en verderf voorspeld,... Verbazingwekkend dat iemand die modelspoorbanen als hobby heeft het woord 'locomotieven' verkeert spelt Alsof Bobby Fischer 'Qing' zou schrijven |
|
heraux Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Gedachte voor vandaag..'Niet omdat het moeilijk is durven we niet, maar omdat we niet durven is het moeilijk..'Goedemorgen! |
|
nietmeer
|
@heraux: Heel erg leuk Ik ga er een paar gebruiken voor mijn ochtendgedachte |
|
Emmo Stamgast
|
Quote SamuiAxe: Verbazingwekkend dat iemand die modelspoorbanen als hobby heeft het woord 'locomotieven' verkeert spelt Alsof Bobby Fischer 'Qing' zou schrijven Verrek, je hebt gelijk! Meestentijds schrijf ik inderdaad met de "c", maar zo af en toe.... Ik dacht dat beide toegestaan was. Overigens ter info: De baas wil me de 15e al weer naar boord hebben. Is nog niet zeker. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Als je weer het ruime sop kiest, heb je al nagedacht over een vervolg van je Blogs? Zoja, dan hoop ik dat je besloten hebt om door te gaan |
|
heraux Oudgediende
Flessenpost - sommige post is zo groot dat het verdeeld moet worden in meerdere flessen.
Emmo: je bent DE man die flessenpost.wmr waar kan maken - even voor de duidelijkheid:
1. Is flessenpost toegestaan
2. Is het toegelaten als bewijs
3. moet er een postzegel op? |
|
nietmeer
|
@heraux: 'Moet er een postzegel op?'Je heb jezelf weer eens overtroffen, kostelijk |
|
heraux Oudgediende
[moved to hell] |
|
Emmo Stamgast
|
Quote @heraux: Flessenpost - sommige post is zo groot dat het verdeeld moet worden in meerdere flessen. Emmo: je bent DE man die flessenpost.wmr waar kan maken - even voor de duidelijkheid: 1. Is flessenpost toegestaan 2. Is het toegelaten als bewijs 3. moet er een postzegel op? Uiteraard postzegel plakken. Verkrijgbaar bij de postale autoriteiten van Neptunus. SamuiAxe: Of ik er mee doorga wordt ook bepaald door het schip waar ik op terecht kom. Voorlopig sta ik geplanned voor de Stadiongracht. Die S-bootjes zijn al wat ouder en hebben (nog) geen internet aan boord. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Oké dan, afwachten dus, naja, ik hoop het in ieder geval wel, ik heb erg genoten van je Blogs |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@heraux: flessenpost beter aangetekend versturen. |
|
nietmeer
|
Ja, of heel goed bestuderen hoe de zeestromingen zitten. |
|
heraux Oudgediende
ja, flessenpost met GPS - nu komt iemand op een goed idee |