hr
jaargang -23 - laatste artikel 31-10 18:00 - 75340 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 44 45 46 [47] 48 49 50 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

27-02-13 18:21:38
nietmeer
@Grouse: met Duits heeft de docent hier eens een interklassikale wedstrijd van gemaakt: welke klas vindt de meeste woorden vanuit Kinderßüsigkeiten?
Ik ben nu wel klaar. Ga jij maar verder, of iemand anders.

27-02-13 21:12:37
nietmeer
Hee Axe, ben jij bekend met een zekere Ramon Dekkers? Hij schijnt in Thailand nogal bekend te zijn als Thaibokser. Heeft ook een onderscheiding gekregen daar..
Die is vandaag overleden, plotseling onwel geworden tijdens een fietstraining.

klik hier

28-02-13 00:21:08
nietmeer
@Lennie: Nee, niet persoonlijk, maar als ex-vechtsporter en vechtsportliefhebber ken ik hem natuurlijk wel. Triest dat de man overleden is, maar ik heb het in de loop der tijd al eens vaker gezegd, ook hier; topsport, echte topsport is ongelooflijk slecht voor het menselijk lichaam! Wij mensen zijn er gewoonweg niet op gebouwd om zowat elke dag uren lang zwaar te trainen :nee Kijk maar eens hoe vaak het relatief voorkomt dat jonge sporters overlijden tijdens of na een voetbalwedstrijd o.i.d.! Ook wielrennen is een beruchte sport, heel veel renners overlijden op jonge leeftijd, De Kneet, de Italiaanse renner die liefkozend 'Het Olifantje' werd genoemd vanwege zijn kale kop en flaporen, om maar een paar voorbeelden te noemen.. Dekkers was een topsporter, absoluut, en nu is hij dood, 43 jaar oud.. Daar ga je....

28-02-13 00:34:42
nietmeer
Update Windows, WAARSCHUWING!

Afgelopen nacht, (voor mij dus), heeft mijn Windows 7 een automatische update uitgevoerd, een zogenoemde 'Critical Update'. Na de installatie kon ik vanochtend zowel de IE alsook Firefox niet meer opstarten! Beide programma's crashen telkens weer. Opnieuw installeren heeft geen zin, Firefox bleef crashen, IE heb ik niet opnieuw geïnstalleerd omdat ik FF gebruik. De enige oplossing die ik kon vinden was het herstellen van een restore-point van enkele dagen geleden. Probleem opgelost. Ik denk dat deze update vannacht bij jullie wordt geïnstalleerd, mocht je automatische update aan hebben staan. Ikzelf heb inmiddels de automatische updates uitgeschakeld in Windows.. Wees gewaarschuwd en wees voorzichtig!

28-02-13 00:50:10
nietmeer
Gedachte voor vandaag

'Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie...'

Goedemorgen :D

28-02-13 01:03:20
nietmeer
SamuiAxe: Ja, ik dacht wel dat jij de man zou kennen, in ieder geval bij naam! Tja, het is triest, 43....jonge gast nog...bij ons vergeleken!

Okee, dus als ik problemen krijg is een systeemherstel voldoende?

Overigens: Goeiemorruge.....!! Ik hoop datje lekker geslapen hebt! Dan ga ik dat zo ook proberen...

28-02-13 01:06:10
nietmeer
@Lennie: Mocht je inderdaad problemen krijgen met je browser na de update van Windows dan ga je naar je System-Tools vakje en voert een restore uit, neem de laatste restore als je kunt kiezen! Zet na de herstelprocedure je automatische updates uit..

28-02-13 01:08:00
nietmeer
SamuiAxe: Ik dank je voor de info...
Komt nu helemaal goed, als het fout mocht gaan ....:P

En dan ga ik nou slapen....Mocht het fout gaan, dan ben ik er in ieder geval niet bij! :D

Truste!

28-02-13 01:19:05
nietmeer
@Lennie: Welterusten lieverd.. En morgen weer gezond op! (L)

28-02-13 01:34:06
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.515
OTindex: 28.559
SamuiAxe: Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb gister of eergister een update gehad. Nergens last van. Gebruik Chrome overigens.

28-02-13 01:47:21
lepeltjes
Oudgediende

WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
Ook windows 7 hier en kreeg vanmorgen vroeg toen ik de pc wou afsluiten een vreemde lange update en toen ik vanmiddag FF wou opstarten deed hij even raar, na jouw waarschuwing ben ik in mijn beveiliging gaan kijken en gelukkig had microsoft security essentials(gratis)het gelukkig in Quarantaine gezet met de mededeling zeer erstig en gelijk verwijderen.
Ps. ik schijn het 27-2-2013 om 18.45 opgelopen te hebben
Nu weet ik niet of het nu later of vroeger is op Samui:nee maar denk dat het om hetzelfde virus gaat:ja

Bedankt voor de waarschuwing

28-02-13 01:56:37
nietmeer
@lepeltjes: Ik denk dat het om dezelfde update gaat. Ik had er namelijk geen erg in dat je het tijdstip van updaten kunt instellen en ik had de tijd op 03:00 uur staan. Heel goed mogelijk dus dat jij en anderen de update dus voor mij ontvangen hebben, ook al is er 6 uur tijdsverschil, (hier is het later, de zon schijnt al volop!) :P

Mazzel..

28-02-13 03:00:34
nietmeer
Ik schreef je naam in de sneeuw,
met daarachter 'lieve schat'.
Het is mij altijd bijgebleven,
dat ik daarna zo'n koude vinger had.

28-02-13 07:22:56
allone
Oudgediende

WMRindex: 51.938
OTindex: 93.248
SamuiAxe: Toon Hermans?

28-02-13 09:46:40
nietmeer
@allone: Ik? (Geen flauw idee eigenlijk :))

28-02-13 10:01:26
allone
Oudgediende

WMRindex: 51.938
OTindex: 93.248
deze is (ook??) van Toon:

je hebt iemand nodig stil en oprecht,
die als het erop aankomt
voor je zingt of voor je vecht.
Pas als je iemand hebt,
die met je lacht en met je grient,
dan pas kun je zeggen
ik heb een vriend

28-02-13 12:13:28
nietmeer
@allone: Die ken ik inderdaad, dat is een heel erg bekende van hem.. Is ook mooi..

28-02-13 18:19:36
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@sam - denk je ook niet dat he tonmogelijk is zonder ondersteuning voor het lichaam dat niveau van top sport te bedrijven?

28-02-13 23:20:14
nietmeer
@heraux: Dat is heel sterk afhankelijk van de soort sport die je bedrijft: Wielrennen en b.v. krachtsporten zijn bij uitstek sporten die zoveel van het lichaam vragen dat het zowat onmogelijk is om deze zonder ondersteuning van EPO, (anabole)steroïden en/of andere 'ondersteunende' stoffen, lang op topniveau te kunnen beoefenen. Maar er zijn genoeg andere sporten waarvan het circuit (nog) niet vervuilt is door gebruik van illegale middelen en waarbij het dus echt aankomt op talent, doorzettingsvermogen, een haast onvoorwaardelijke liefde voor de sport en keihard trainen. Echter ook hier wordt er op het topniveau teveel van het lichaam gevraagd en krijg je als topsporter vaak vroeger of later de rekening gepresenteerd van de roofbouw die je op je lichaam gepleegd heb.

01-03-13 01:21:03
nietmeer
SamuiAxe: Nog een hele mooie van Toon: Hierbij moet ik altijd toch aan mijn ietwat dementerende moeder denken..

'n Beetje

Sterven doe je niet ineens,
maar af en toe een beetje
en alle beetjes die je stierf,
’t is vreemd, maar die vergeet je,

het is je dikwijls zelfs ontgaan,
je zegt ik ben wat moe,
maar op een keer dan ben je aan
je laatste beetje toe.

01-03-13 01:30:58
nietmeer
SamuiAxe: En hier nog een heel mooie....Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik moest echt aan jou denken toen ik hem las....

Voor een vriend

Nu 't rouwrumoer rondom jou is verstomd,
de stoet voorbij is, de schuifelende voeten,
nu voel ik dat er 'n diepe stilte komt
en in die stilte zal ik je opnieuw ontmoeten.
En telkens weer zal ik je tegenkomen,
we zeggen veel te gauw: het is voorbij.
Hij heeft alleen je lichaam weggenomen,
niet wie je was en ook niet wat je zei.
Ik zal nog altijd grapjes met je maken,
we zullen samen door het stille landschap gaan.
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken,
raak je mijn hart nog duidelijker aan.

01-03-13 01:43:24
nietmeer
@Lennie:

Heel erg mooi lieverd, dank je....*)(L)*)

01-03-13 01:48:55
nietmeer
Gedachte van de dag

'Ik heb geen tijd om mensen te haten die me haten, want ik ben te druk met het houden van mensen die van me houden (L)'

Goedemorgen! :)

01-03-13 20:31:27
nietmeer
SamuiAxe: gave gedachte! Leuk!

01-03-13 21:12:02
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Zullen wij als mens het nodig hebben om stoffen te gebruiken om ons gezond te houden - in een wereld waar gezondheid onder druk kan komen te staan door ruimte tekort, het gebrek aan de behoefte om minder te verontreinigen - wordt de winwin gevonden in het verkopen van medicatie en het niet zuiver houden van de lucht?

En zoveel mogelijk suiker in het eten.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 44 45 46 [47] 48 49 50 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven