SamuiAxes Off Topic shit |
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.515 OTindex: 28.559
|
@RupertMeurdog: Dat heb je ook niet van jezelf Ik heb zo'n idee dat het bij @heraux: wel van 'm zelf komt en, SamuiAxe: , nee, meestentijds snap ik er ook geen bal van. Meestal gaat het goed tot de laatste twee regels. En dan verliest 'ie me. maar zoals Alev: zegt: Er zit ook wat in het raden. Maarre, ik stop ermee voor vandaag gisteren. Voor wie het aangaat: een buitengewoon goede rust gewenst. En voor de rest: dito. |
|
RupertMeurdog
|
@Emmo: Nee duidelijk niet dat begrijpt toch iedereen aan de terugkerende titel? Wat ik bedoel is hoe de opsomming van een hoop onzin tot een geweldig resultaat kan leiden en zeg daarom ook: " Misschien zou je het heraux moeten horen zingen." |
|
RupertMeurdog
|
@Emmo: Ja, ik ga m'n tampat ook maar eens opzoeken. De zero tonijn werkt goed. |
|
nietmeer
|
De rust heren, slaap lekker BTW. The Beatles? Really |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.938 OTindex: 93.248
|
die Rust maakt geen erg evenwichtige indruk: quote;"While doing his obligatory community service (Zivildienst) in a West German hospital in 1989, Rust stabbed a female co-worker who had rejected him. The victim barely survived. " waarschijnlijk was zijn trip naar Moskou net zo weinig doordacht. |
|
nietmeer
|
@allone: Dat akkefietje zal 'm wel meer opgeleverd hebben dan een werkstraf neem ik aan |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.938 OTindex: 93.248
|
SamuiAxe: boete van Finland en gevangenisstraf in Rusland |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
gekrenkt.. moet ik elke zin hier gaan fileren.. - of proberen jullie altijd zo begrijpelijk mogelijk te zijn - daar kun je behoorlijk tussen het triplex van raken (als laag 2)..
ik ga ervanuit dat ik niet te moeilijk doe.. kwam er net achter dat de WD40 niet altijd heel vriendelijk is voor je spullen - en hoe..
En dit terwijl ik mijn verzameling antiek isa bordjes heb bewerkt om ze tegen vocht en stof te beschermen - het kan dus zijn dat mijn collectie nu oplost.. WD Error en Terror.. |
|
nietmeer
|
WD40. Dan denk ik aan WC-eend. Maar nee, Heraux. Je moet gewoon jezelf zijn. Doen wat je wilt. Want je siert WMR wel met je uitspraken. Kan je geen damp opvangen? Dan heb je antiek in een potje. |
|
heraux Oudgediende
Antiek in een potje.. met label "confituren - intel '78" met aardbijen smaak.. Warme banden met FrankrijkDan zijn mijn opmerkingen nog lichte kost. |
|
nietmeer
|
@heraux: Oké, zijn uitspraken zijn heftig, maar zijn ze daarom onjuist? Ik vraag het me af. Kan zomaar zijn dat de arbeidsethos van de Fransen, de Amerikanen vreselijk tegen de borst stuit |
|
heraux Oudgediende
@sam, de vraag is of de bewering wel klopt = en als ze klopt - dan is dat best wel triest. 3 uur om te praten.. maar dat kan management technisch heel interessant zijn.. tis maar hoe je het inzet. ik hoor opeens de intro van "Allo Allo".. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Koud hè? |
|
heraux Oudgediende
tis nog fris.. heel even zag ik sneeuw.. microsneeuw |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik haat sneeuw Senseotijd en dan VI De balluh O jee |
|
nietmeer
|
Zonnevlekken zijn kouder dan de rest van de zon, wellicht een leuke plek voor pootjebaden |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Maar de vraag is: overleeft mijn badeend het daar? |
|
nietmeer
|
Spreuk van de dagJaloezie is een gebrek aan vertrouwen, vooral aan zelfvertrouwen... Goedemorgen allemaal! @Sto: Is je badeend bekleed met keramische tegeltjes? |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.378
|
SamuiAxe: Spreuk van de dag... Midden in de nacht? |
|
nietmeer
|
@Zuwe: Bij mij is het bijna 7 uur in de ochtend, bij jullie 6 uur vroeger.. Met uw welnemen ga ik uit van lokale tijd, ochtend dus |
|
Giovanni Oudgediende
|
Goeiemorgenshit |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
|
|
nietmeer
|
een drie-akkoord symfonie schiet de ruimte in de maan hangt bovenkant-onder ik weet niet wat het is, ik ben er met mijn hoofd nog bij en nog steeds vertik je het gevonden te worden dat lijkt mij zo'n verspilling... |
|
heraux Oudgediende
maagzuurlava in den vroege ochtend kwartiertje hoesten en spoelen de hele dag schor en dat verbrand gevoel
het lijkt op dat niet alle pitten werken
een beetje mank
pruttel
|
|
nietmeer
|
@heraux: gaat het ondertussen wat beter? |
|