SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
SamuiAxe: daarvoor zijn de Offtopic tags ingesteld.
Voor offtopic reacties. Op- en aanmerkingen hierover kunnen naar de helpdesk.
Sommige mensen haken niet af, maar het is onnodig. Als je het echt zo nodig vindt dat iedereen weet dat jij je eerste bakkie koffie drinkt, dan zet je het in een blog.
|
|
nietmeer
|
@DEvH: Als iemand enkel in een berichtje zou zetten dat hij net zijn eerste kop koffie op heeft dan geef ik je gelijk. Is het echter een voetnoot in een legitiem bericht, ach, wat maakt dat dan uit? Ik heb overigens geen bezwaar om die Offtopic tags te gebruiken hoor, waarom zou ik daarvoor naar de helpdesk moeten hollen? Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan om ze te gebruiken. Ik zal vanaf nu proberen eventuele OT reacties te taggen als zijnde OT! @ledi: Daar heb je een goed punt! Zo ik als schreef hierboven zal ik voortaan proberen de tags te gaan gebruiken. En ja, ik heb waarschijnlijk meer tijd dan de meesten hier, dat lijkt me wel duidelijk |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.938 OTindex: 93.249
|
SamuiAxe: zoals ik al zei, ik lig er niet wakker van, maar op @lepeltjes blog hierover hebben een paar mensen gezegd dat ze er wel door afhaken.. en ik kan me voorstellen dat er nog meer zijn dan alleen die, die toevallig @lepeltjes blog gelezen hebben. voor mensen die niet zo veel tijd hebben, is het soms moeilijk om door de bomen nog het bos te zien, oftewel om door alle praatjes nog de reacties te vinden die met het artikel te maken hebben |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
OT= on-topic OFT= off-topic
|
|
nietmeer
|
@pfft: Pardon? Ik gebruik OT voor Off Topic en OnT voor On Topic.. En dat blijf ik doen, dankjewelalsjeblieft |
|
pfft Erelid
|
SamuiAxe: Voor zover ik weet is dat dus niet juist.
Maar goed, als je graag een paard een koe wilt noemen moet je dat zelf maar weten.
My work is done here. |
|
nietmeer
|
@pfft: And what a nice job you have done |
|
pfft Erelid
|
SamuiAxe: Helemaal niet leuk, want ik heb nog niet bereikt wat ik wil bereiken. Zoek zelf maar eens op het internet wat voor afkorting je hoort te gebruiken voor on- en off-topic. Zul je zien dat ik gelijk heb.
Taal is namelijk uitgevonden met de bedoeling dat mensen elkaar begrijpen, ipv dat ze langs elkaar heen praten omdat iemand zijn persoonlijke woordenboek heeft aangelegd. |
|
nietmeer
|
@pfft: Ik vind het wel leuk, en mijn welbevinden stel ik in deze eventjes boven de jouwe... Overigens zijn de door jou genoemde afkortingen gangbare afkortingen. Ze zijn niet in steen gekerfd, zoek maar op, of kijk hier. |
|
pfft Erelid
|
SamuiAxe: Tsja, ik zit op meerdere forums en daar is het toch echt anders. Handig is het niet dat de ene gek dit bedoelt en de andere denkt dat diegene het andere bedoelt. |
|
nietmeer
|
|
|
pfft Erelid
|
Alev: Toch wel. Ik zat te twijfelen. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Da's leuk. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.515 OTindex: 28.559
|
@pfft: SamuiAxe: Misschien is het handiger om ONT en OFT te gebruiken. Is in één keer duidelijk |
|
pfft Erelid
|
@Emmo: Precies! Geen misverstanden en geen gedoe. Is fijn. |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Ik vond het erg leuk. Ik vind het wel jammer dat ik het heb laten vallen, maar het moet wel. Anders redt ik het niet. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Ik heb net de Abl. gehad. |
|
pfft Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ablativus ofzo? |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Alev: @pfft: Latijn, hè. Volgens het Groene Boekje mag het allebei! |
|
nietmeer
|
@pfft: laten we Emmo's voorstel overnemen: Voortaan gebruiken we op WMR OFT en ONT.. Afgesproken? |
|
allone Oudgediende
|
Quote SamuiAxe: Buitengewoon knap dat ze al die jaren het gebruik op drie sigaretten per dag heeft kunnen houden! De meeste mensen zouden va lieverlee steeds meer zijn gaan roken, om uiteindelijk op drie pakjes per dag uit te komen, erg knap dwz dat jij ieder jaar een pakje meer rookt? |
|
nietmeer
|
@allone: Ik neem aan dat jij niet rookt? Iemand die zoveel jaren de discipline heeft gehad om slechts drie sigaretten per dag te roken heeft mijn respect Ik rook ongeveer 40 sigaretten per dag, veel te veel dus. Ik heb al talloze pogingen ondernomen om minder te gaan roken, heel even lukt dat ook maar zodra je aandacht verslapt zit je weer op je oude niveau.. Maar je gaat natuurlijk niet steeds meer roken, op zeker moment heb je een verzadigingspunt bereikt... Bovendien gaan er hoe dan ook slechts 24 uren in een etmaal |
|
allone Oudgediende
|
misschien lag haar 'verzadingingspunt' lager? ik heb 1x toen ik 12 was een trekje van de sigaret van mijn tante geprobeerd. vond het afschuwelijk. dat was de laatste keer |
|