SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
Het lijkt me stug dat mijn lief familie van jou zou zijn. Punt 1: Mijn schoonmoeder is echt een open boek, ze vertelt echt alles van haar kinderen en pa zit dan gezellig mee te knikken. Punt twee: Er zijn veel te veel foto's...Zowat alles van mijn lief zijn jeugd is vastgelegd door foto's.... En punt drie: Mijn lief lijkt echt sprekend op opa van moeders kant! Geen twijfel mogelijk, die DNA-streng is in ieder geval doorgegeven! Opa mist de diabetes-buik van zijn kleinzoon, maar voor de rest is het echt "spitting image" De bouw, de haren, de familietrekken....Nee, geen verrassingen daar!
Maar je hebt wel gelijk dat er wel degelijk overeenkomsten zijn, en misschien dat we daarom ook vrijwel meteen met elkaar op konden schieten...we lagen elkaar wel! We hebben dezelfde opvoeding, dezelfde roots, hetzelfde gevoel voor humor.....En ik zeg niks verkeerds als ik zeg dat mijn lief en jij het geweldig met elkaar zouden kunnen vinden! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Wie heeft het over familie? Ow, wacht, omdat ik het over een al dan niet bestaande halfbroer heb gehad? Och Lennie, dat kwam niet eens in mij op Nee hoor, jou lief is zover ik weet absoluut geen familie, maar dan nog kun je soms bepaalde dingen delen met anderen, de diabetes en dat soort zaken. Zo ik mijn hekel aan shoppen met jou deel, en waarschijnlijk talloze anderen |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Jouw laatste opmerking beschouw ik als een groot compliment! Ik zweer het, als ik ooit nog in NL kom voor een vakantie o.i.d., dan kom ik jullie opzoeken, beloofd! Dan ga ik het druk krijgen, er zijn er minstens een stuk of vier of wel meer van WMR die ik heel graag zou willen ontmoeten Ook heb ik een afspraak lopen met een van onze meest gewaardeerde leden.. Heeft iets met gedroogde hertenpenis te maken |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Laten we er in dat geval een Mini-WMR-happening van maken! Dus laat het weten als je overkomt naar Nederland! |
|
nietmeer
|
Spreuk van de dag
Ik vloek niet, ik rook niet en ik drink niet... Sakkerju, mijn peuk is in mijn bier gevallen! |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
samuiaxe: Praat jij hierboven nu serieus tegen je zelf ? |
|
nietmeer
|
@Lennox: Leek me wel een leuk ideetje om dagelijks een aardige spreuk of gezegde hier neer te kiepen |
|
Lennox Oudgediende
|
samuiaxe: Vind ik ook een heel leuk idee en ik ben benieuwd wat er nog komt . Maar ik bedoelde de posting van 18-02-13 00:42:55. Die waarbij je ook knuffelt met jezelf . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Dat is dus al de tweede keer dat ik zit te suffen! Ik bedoelde uiteraard @Lennie Als jij me er niet op gewezen had, zou ik er de rest van mijn dagen overheen hebben blijven lezen.. Sukkel dat ik ben |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote @Lennox: samuiaxe: Praat jij hierboven nu serieus tegen je zelf ? Ik heb er ook om zitten grinniken. Herkende het wel, want heb zelf ook eens daar problemen mee gehad. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik heb alleen goede voornemens voor het nieuwe jaar.. ik blijf minder drinken, roken, vloeken.. alleen dat laatste wordt wel erg moeilijk wat Gotver*d * die buurvrouw zeg ik je.. |
|
ledi Oudgediende
@heraux: tja, wat is minder? 1 druppel alcohol minder is ook al minder. |
|
nietmeer
|
Spreuk van de dag
Waarom worden uilen gezien als zeer wijs en hun jongen, de uilskuikens, juist niet? |
|
ledi Oudgediende
SamuiAxe: Uilen zijn door alle stommiteiten in hun kuikentijd wijs geworden. Simpel toch? |
|
nietmeer
|
Spreuk van de dag
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, alleen de een roeit en de ander zit te vissen. |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.221 OTindex: 96.019
|
SamuiAxe: Kom je een koppie thee bij me drinken, Bambi??? |
|
nietmeer
|
@Mamsie: Zeker weten! Als ik ooit eens in NL kom dan kom ik absoluut een bakkie doen bij je Weet je welk beeld ik sinds onze eerste babbel over die hertenpenis niet meer uit mijn hoofd krijg? Goed, ik kan me inmiddels een redelijk beeld vormen van je denk ik, dit is wat ik zie: Vrouw Holle zit in de hoek van een knus ingerichte woonkamer achter de PC. Ze ziet er uit als de lieve oma die je zo vaak in reclames over gebitsreinigers ziet.. Zachtjes in zichzelf mompelend, ietwat voorover gebogen over het toetsenbord en met opgetrokken schouders leest ze door de berichten van haar geliefde WMR. Ze leest een berichtje dat vraagt om een reactie en giechelend en giebelend typt ze razendsnel een van haar in Nederland wereldberoemde one-liners, zucht tevreden en afhankelijk van het tijdstip nipt ze van haar thee of neemt een slokje koel bier..En dat beeld krijg in verdomme nog aan toe niet uit mijn kop!! |
|
Lennox Oudgediende
|
samuiaxe: Dat beeld wat jij van @Mamsie hebt is exact het beeld wat ik van @omabep heb. Maar dat komt vooral door oma d'r avatar denk ik . Mamsie stel ik me enigszins intellectueel voor. En je spreuk is prachtig en herkenbaar! Helaas ben ik duidelijk de eeuwige roeier . |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.221 OTindex: 96.019
|
SamuiAxe: Haha, dat is het beeld dat ik ook inderdaad van @omabep heb. Maar op sommige punten klopt het wel hoor! Alleen zit ik boven achter de PC. In een van de vroegere slaapkamers. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Mevrouw Holle Kruidige Spreuken Deel I - 3e Druk |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Hahahaha...weet je waar ik aan moet denken bij die spreuk van de dag? Met dat bootje..Mijn ex had een oom, die kon de R niet uitspreken, hij zei dan altijd een W. Nu was hij bij verschillende verenigingen, waarbij hij ook nogal eens een toespraakje moest houden. Op een gegeven moment wilde hij in een van van die toespraakjes zeggen: Je moet roeien met de riemen die je hebt. Hij besefte dat dat wel veel RR-en waren en dus maakte hij er vlug van: Je moet woeien met het bootje waar je in zit.... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
ledi Oudgediende
Gio heeft zelf geen weblog en gaat daarom mopjes maar op meer plaatsen van WMR zetten. Origineel! |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.835 OTindex: 3.187
|
@Lennox: SamuiAxe: Wat een avatar al niet doet hè, ik zit niet achter de pc met een bakkie maar heb de laptop op mijn schoot. Dat giechelen klopt zo nu en dan wel |
|
Lennox Oudgediende
|
@omabep: What! En zeker niet eens een paarse jurk en knotje ook! En ja, een avatar draagt zeker bij aan het beeld dat ik van mensen heb. Eigenlijk alleen die van @Emmo wijkt daarin af nu ik er over nadenk . Hij heeft een knuffelpanda en is een nuchtere zeebonk . |
|