SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
@ledi: Mijn vader heeft zover wij weten vier nakomelingen: Ikzelf, mijn twee broers en één zus... En dan misschien die andere, dat zal ik nooit weten.. Was ik een vrouw geweest dan had ik er misschien over lopen piekeren ,nu vind ik het eigenlijk wel best.. Wil ik eigenlijk wel weten wat die ouwe heer van mij allemaal uitgevreten heeft? Meh, laat de doden rusten, denk ik eigenlijk, het is zo het is... |
|
nietmeer
|
@Lennox: Euh, vrouwen zijn van nature nieuwsgierig, dat is vast iets genetisch Mannen kunnen soms nieuwsgierig zijn, maar als ze al nieuwsgierig zijn dan is dat vaak op andere gebieden dan de vrouw.. Ik geef je op een briefje dat het grootste gedeelte van wat een vrouw tegen de man verteld als hij 's-avonds thuiskomt niet eens wordt opgenomen in de hersenen. Wij leren al heel erg vroeg om op de juiste tijdstippen "Ja", "Nee", en "Je hebt gelijk schat" te zeggen.. Wat boeit het nou dat de buren een nieuw bankstel hebben gekocht, of dat dat mens van nummer 43 er vandaag bijliep als een overjarige prostituee? |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
samuiaxe: Nouhou, ik betrap mijn lief er soms op dat hij ongeinteresseerd zit te kijken als ik iets smeuiigs vertel maar het dan later wel vrolijk zit door te roddelen. Of er ineens nog vragen over heeft . Verder geef ik dus leiding aan 25 kerels en die kletstantes kunnen er ook wat van hoor. Laatst had een van hun hippe kleertjes aan tijdens een vergdering en toen die even koffie ging halen bespraken de andere heren meteen dat dat wel op een nieuwe scharrel zou wijzen . |
|
nietmeer
|
@Lennox: Je kunt met allerlei voorbeelden komen, vrouwen zijn gewoon veel nieuwsgieriger Maar roddelen kunnen mannen ook als de beste, da's weer iets anders |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.488
|
SamuiAxe: als er een glimmende auto langs rijdt, ben ik echt niet nieuwsgierig, en hoef niet te weten wat en hoe en... een heleboel mannen wel hetzelfde geldt voor voetbal, mechanische dingen, en een heleboel andere zaken conclusie: mannen zijn veeeeel nieuwsgieriger |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@allone: samuiaxe: Misschien hebben we allen onze eigen aandachtsgebieden. Ik geef echter ronduit toe dat ik een enorm Aagje ben . Vind het eigenlijk ook geen slechte eigenschap hoor, zolang je maar niet bemoeizuchtig bent. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@allone schreef: en een heleboel andere zaken. ---------------- Wat dacht je bijv. van alles op het gebied van sex en aantrekkelijke vrouwen????? |
|
nietmeer
|
@Lennox: @allone: Je hebt mij niet horen zeggen dat nieuwsgierigheid een slechte eigenschap is. Ik denk dat we ontzettend veel geleerd hebben en te weet zijn gekomen omdat er mensen waren en nog steeds zijn, die nieuwsgierig genoeg waren om dingen uit te gaan pluizen. 'Wat zijn toch die heldere lichtjes boven mijn hoofd 's-nachts?', 'Waarom lijkt een schip in de zee te zinken als hij van mij vandaan vaart?'.. En zo zijn er honderdduizenden vragen gesteld en hebben mensen de antwoorden gezocht.. Dus alle gekheid op een stokje, nieuwsgierig zijn is helemaal niet verkeerd Het wordt anders als nieuwsgierigheid omslaat in bemoeizucht, zo Lennox aangeeft.. |
|
nietmeer
|
Quote @ledi: @allone schreef: en een heleboel andere zaken. ---------------- Wat dacht je bijv. van alles op het gebied van sex en aantrekkelijke vrouwen????? Over vrouwen: Wat dacht je bijv. van alles op het gebied van sex en aantrekkelijke mannen????? |
|
nietmeer
|
@Lennie: dan maak ik wel geen zuurkool... Als voorverpakte zuurkool zuurder is dan zal ik de voorverpakte juist wel lekkerder vinden: ik ben dol op zuur. |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: zie: eten is voor vrouwen veel belangrijker dan sex |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote @allone: SamuiAxe: als er een glimmende auto langs rijdt, ben ik echt niet nieuwsgierig, en hoef niet te weten wat en hoe en... een heleboel mannen wel hetzelfde geldt voor voetbal, mechanische dingen, en een heleboel andere zaken conclusie: mannen zijn veeeeel nieuwsgieriger Dat denken mannen vanzich zelf.. maar vrouwen zijn misschien veel nieuwsgieriger.. maar goed.. we moeten oudgierig ook niet vergeten.. O.O |
|
nietmeer
|
Quote @allone: SamuiAxe: zie: eten is voor vrouwen veel belangrijker dan sex Euh, Wortel is 13 of 14 jaar.. Lijkt me nogal logisch dus.... |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ik heb het toch niet over Wortel(s) |
|
nietmeer
|
@allone: Je reageerde anders wel op haar opmerking over eten, zuurkool om precies te zijn |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ik reageerde, nav van haar opmerking, nog ff op jouw reactie over sex |
|
nietmeer
|
@allone: Nicely done, I bow to you! |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: je begint Thaise gewoonten te krijgen, da's al de 2de keer vandaag, dat ik je zie buigen |
|
nietmeer
|
@allone: Zie je wel dat mensen soms overdrijven als ze het over mij hebben? Als je me een beetje kent val ik best wel mee.. |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: we zullen je maar Sint Sam gaan noemen |
|
nietmeer
|
@allone: Hier word ik ook wel Khun Axe genoemd |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: en wat betekent Khun? " Khun: the meaning is "respected"." nu is de vraag, als de Thai iemand zo noemen, zegt dat iets over jou, of over hen zelf ?? |
|
nietmeer
|
@allone: Die beoordeling laat ik aan anderen over... |
|
allone Oudgediende
|
als ze beleefd zijn, zoals veel Aziaten, zullen ze hun respect tonen uit beleefdheid, of uit eigenbelang... dat neemt niet weg dat het heel goed mogelijk is dat ze je ook echt zeer respecteren |
|
nietmeer
|
|
|