Cafe Ochtend glooren |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Heerlijk Kpuc dank je, neem ik lekker een cracker met kaas en nog een bakkie van je heerlijke koffie hoor, word je tenminste een beetje van wakker. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
roomboter croissantjes iemand! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
tralala.. vandaag - hagelslag op de boterham.. dit is een uniqum speciaal voor WMR want..
ik heb al 10 jaar Geen hagelslag op de boterham gehad.. wel in de soep en bij de macaroni, in mijn oren en als versiering van het plafont... maar op het brood.. nog nooit..euh.. in die 10 jaar..
dus..
|
|
heraux Oudgediende
Quote Jivebunny: roomboter croissantjes iemand! doe maar.. met hagelslag aub.. choco-vlokken mag ook.. |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote heraux: Quote Jivebunny: roomboter croissantjes iemand! doe maar.. met hagelslag aub.. choco-vlokken mag ook.. klinkt lekker, voor mij ook dan!!! |
|
Jivebunny oud moderator
Als warme minicroissantjes over de toonbank Ik heb er nog 2 over! Ik neem er zelf eentje met aardbeienjam woehoe! De laatste is zelfbediening hoor |
|
nietmeer Erelid
|
Neem ik er ook eentje met aardbeienjam |
|
nietmeer Erelid
|
Heerlijk hoor Jivebunny, dat is nog eens een goed begin van de dag |
|
Reema Sawwan Erelid
|
geweldig nu mag ik fantaseren over ontbijten, iets wat ik BTW vaker zou moeten doen!!!! |
|
nietmeer Erelid
|
Je kan hier je hart op halen hoor Reema, van alles te krijgen |
|
Jivebunny oud moderator
een goed ontbijt is een goede start van een goede dag! Je gaat toch ook niet autorijden op een bijna lege tank en dan niet tanken of zo? |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@jive behalve als eht sochtends vroeg is en je rijdt naar een goed tentje om de hoek om eens lekker te ontbijten |
|
Reema Sawwan Erelid
|
sorry jive, maar laatste tijd is mijn idee van een ontbijt kauwgom... ik ben zo lui ik kan een paar minuutjes slaap niet missen om te gaan eten.... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Schaam je Reema, ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Koffie trouwens ook |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Doe mij nog maar een heerlijk bakkie pleur Kpuc. |
|
Blend Oud Moderator
1 croissant met roomboter 1 (nog warm) geroosterde boterham met een beetje boter (wat nog smelt) en dan donkere bastard suiker erop, die lekkere nog een beetje zacht wordt door de warmte van eht broodje. En een groot glas sinaasappelsap Dat vind ik een goed ontbijtje |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ blend, ik ook en nu maak je me hongerig!!! |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendDat klinkt wel heeeeel erg lekker hoor |
|
Blend Oud Moderator
@reema & Lessien Het is zuper lekker en heel makkelijk om te maken, dus dat is 2 vliegen in 1 klap. Vooral sochtends moet je niet teveel moeite doen daarom lekker makkelijk en heerlijk voer |
|
Reema Sawwan Erelid
|
jaah maar weet je ik stap dagelijks last minute in de trein ik heb egt geen kwartier de tijd om te ontbijten |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendHeb alleen één probleem, kan 's morgens erg slecht eten, moet eerst een uur tot ander half uur wakker zijn, voor ik kan eten |
|
heraux Oudgediende
In de Aanbieding : Vlaai, Kruimelen en Kersen..
|
|
nietmeer Erelid
|
ohhhhh lekker heraux, doe mij maar een stukje kruimelvlaai, zelf gebakken ? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
geweldig koffie en taart in de morgen is een dag zonder zorgen.... |
|
heraux Oudgediende
Lekker vers van de Warme knakker.. euh bakker.. we hebben in ons Dorp++ een echte Warme Kna..Bakker.. zo rond 4 smorgens stroomt warme verse brood geur door het dorp..
|
|