Cafe Ochtend glooren |
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
@ heraux, je zou haast dagelijks 4 uur wakker willen worden om metteen wat te scoren, verse brood is namelijk jammie!!! |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@lessien Ja daar ehb ik helaas ook last van, ik moet het smorgens echt naar binnen duwen. Maar ik moet wel want als ik niks eet wordt ik zo rond 10e gek van de honger @herauxWordt jouw ruikzintuig dan zo goed geprikkeld dat je maag de prikkelen krijgt en om 4 uur sochtends een vlaaitje te halen? |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@BlendRond tien uur ga ik dus pas echt een boterham eten, eerder lukt echt niet |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ik heb zin in poffertjes met smeltende boter en poedersuiker.... wie wil er ook wat???? |
|
Blend Oud Moderator
reema Bak maar een extra portie voor me |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ blend, is goed met koffie of jus d orange??? |
|
nietmeer Erelid
|
@Reema doe mij ook maar een portie |
|
Reema Sawwan Erelid
|
joepie eindelijk iemand die mij kookkunsten wardeert.... Now I am realy happy |
|
Blend Oud Moderator
reema Jus d'ornage (is gewoon sinaasappelsap ) Koffie pak hier op mijn werk wel Ahhhhh, gezellig met zijn 3en poffertjes eten, oerhollandse gezelligheid |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Blend: lessien Ja daar ehb ik helaas ook last van, ik moet het smorgens echt naar binnen duwen. Maar ik moet wel want als ik niks eet wordt ik zo rond 10e gek van de honger @herauxWordt jouw ruikzintuig dan zo goed geprikkeld dat je maag de prikkelen krijgt en om 4 uur sochtends een vlaaitje te halen? Ik heb er gewerkt.. te veel vers brood geur kan je tot zelfmoord neigingen drijven..,.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ heraux, zelfmoord vanwege die heerlijke geur??? das wel een leuke artikel voor raar maar waar, man schiet zichzelf neer vanwege broodlucht (als het ooit gebeurt) |
|
Blend Oud Moderator
@herauxMijn medelijden is groot, niet zozeer voor de lucht meer voor de tijd van opstaan De hele dag ruiken je kleren vers gebakken, wandelend roombroodje |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendLijkt me ook niet echt lekker hoor, hele dag naar vers gebakken brood ruiken |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ blend
wat is er mis met de hele dag naar roombroodjes te ruiken? dat vindt ik juist zo sexy en geeft me vaak de neiging om er maar is flink me tanden in te zetten!!!! |
|
heraux Oudgediende
ja, zoiets.. niet te vergeten het zwart brood, vla, gebak, bienenstich, en al die ingedieënten, wafeltjes, nonnenvoten en amandelspijs. De krakelingen voor het einde, speculeren met speculaas - de SRV die s'ochtends het brood komt halen.. ja VERS!
|
|
Blend Oud Moderator
@herauxWees blij dat je dan niet in een kunstmest-bedrijf werkte, van die lucht krijg je helemaal geen honger. En als je thuis komt zeggen ze niet, hmmmm, wat ruik je lekker vers |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ blend hahaahahahahahahhahahahaa goeie blend |
|
heraux Oudgediende
JA, maar je hebt wel een persoonlijke shit-knip - kun je lekker gaan winkelen..
|
|
nietmeer Erelid
|
Hoe laat gaat dit Cafe Ochtend Glooren eigenlijk dicht, om een uurtje of twaalf ? |
|
heraux Oudgediende
als de laatste dak van demus valt |
|
Blend Oud Moderator
Deze gesloten inrichting zal sluiten wanneer de laatste klant de deur achter zich sluit en alle mogelijkheden zijn uitgesloten. Ik hoop dat dit uitsluitsel geeft over het sluiten van dit. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Denk dat we dan bijna bij sluitingstijd zijn.. |
|
Blend Oud Moderator
@mindworls Jep, de bezem staat al klaar en de barkrukken zijn al omgedraaid. Kunne er trouwens wel 4 mensen opzitten dan |
|
Reema Sawwan Erelid
|
heey mindworks al een tijdje nix van gehoort, gaat ie goed??? |
|
heraux Oudgediende
als de rode clownsneuzen van overbodigheid van het gezicht vallen, van de gemiddelde pimpelmees...
|
|