Cafe Ochtend glooren |
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
Quote Kpuc: Zo, het bord is verhangen, vanmorgen een Engels ontbijtje, het spek druipt al van het rek, eitjes klaar voor in de pan, de dag is weer begonnen, geniet en doe je voordeel met het leven. Smikkelig wat heb jij lelijke bordjes |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zooo, mjin eerste bakkie koffie op mijn werk is al naar binnen gegoten. Mijn slaap wordt verdrongen door het zwarte goedje |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
heb vanbochtend broodje gezond gehad van me zusje!!!! soms is het een schatje.... |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen allen..... Tweede bakkie koffie alweer binnen.... Maar dat engels ontbijtje laat ik even aan me voorbij gaan, dat gaat nooit goed met mijn maag , zo vroeg op de morgen |
|
.:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort
|
hmm dacht dat zo'n ontbijt altijd lekker was (en er ook uitzag) maar bij nader inzien... nee bedankt |
|
Blend Oud Moderator
@timNee ziet er idd uit of het al een keer opgegeten is |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
vandaag meel-wormen op het menu..
|
|
heraux Oudgediende
Koffie!!!!! |
|
Blend Oud Moderator
@herauxProost, ik neem er ook nog 1 |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Puppy meld je een op nieuw plz je staat offline in eens KOFFIE!!! YEAY!!! |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Doe mij ook een bakkie, ben alweer "afwezig" |
|
nietmeer
|
Kpucbot ontwaakt Hedenmorgen is bekend gemaakt dat wegens een tekort aan gasten Cafe de Nachtvlucht gesloten is geweest. Maar geen nood, we gaan voor de doorstart, coffee 'n toast, bangers 'n beans, bacon 'n eggs on the next floor, beware of the steps |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
tis weer vrijdag dus vanavond is Ikke d'r weer. Kank mooi naar de 3000 spammen |
|
heraux Oudgediende
Thank God its Friday!!! |
|
nietmeer Erelid
|
Kan niet wakker worden KOFFIE !!!!!!!!!!!!! |
|
nietmeer
|
Een pittig bakkie voor Lessien, ontbijt blijft tot twaalf uur mogelijk dus doe kalm aan |
|
heraux Oudgediende
Goede morgen... ik heb de koffie klaar.. maar.. geen koffie melk.. aarrggh |
|
nietmeer Erelid
|
Ga nu zoon naar school brengen, maar kom zeker nog terug voor een lekker ontbijtje |
|
heraux Oudgediende
Nou, een extra Knuffel overgeheveld vanuit Knuffel-Topix |
|
nietmeer Erelid
|
Zo.....heb je voor mij nog een koffie en twee maal toast moet nog ontbijten, dat er geen koffiemelk is geeft niet, drink mijn koffie alleen met suiker |
|
nietmeer
|
Pruttel pruttel, bakkie uit de perculator met een suikertje, ploinkk, daar springen de toasts al, beleg naar keuze in de koelvitrine en op tafel. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ha, lekker bakkie heb ik wel trek in. Heb je alweer nieuwe pindakaas Kpuc? |
|
nietmeer Erelid
|
Lekker hoor.....dank je.....kan ik ff wakker worden.... Kpuc....je mag de laatste trede (beneden) van je trap naar boven wel een kleurtje geven, was ff bij de bacon & eggs wezen kijken (toch maar niet genomen)en toen ik naar beneden kwam, vergat ik de laatste trede van de trap te nemen, lag op m'n kont op de grond ....ik blijf nu maar even zitten met m'n koffie en toast. |
|
nietmeer
|
Grinzz, twee soorten LuckyMe, met stukjes pinda en de oude vertrouwde Calvé. Hmmm, momentje voor de koffie, we zullen toch een grotere perculator moeten zien te vinden, telkens één bakkie schiet niet op he |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Nee, doe mij trouwens maar ouderwets. Gewoon opgieten op het filter. En voor mij de ouwe vertrouwde Calvé. Zo 'smorgens een broodje met Calvé, wie is er niet groot mee geworden? |
|