|
omabep Oudgediende
 WMRindex: 11.052 OTindex: 3.191
|
Is bij jullie ook op de pc of laptop het uiterlijk van WMR veranderd? Ik zie nu geen jubel lijsten enz. meer aan de linkerkant. Ik zie dus ook niet meer of er is gereageerd op een reactie of op het forum.
Is het nu alleen nog voor een telefoon geschikt? Zonder dit extra's op de site? Want bijna alles staat onder elkaar op de helft van mijn scherm.
|
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.719 OTindex: 57.936
|
@omabep: Verwijder de cookies en start je browser opnieuw, dan zal het er weer als normaal uitzien. |
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.214 OTindex: 95.768
|
Weetje: Ik heb weinig last van vliegen/muggen, en heb ontdekt dat waarschijnlijk de hoornaars daarvan de oorzaak zijn. 😊 @omabep: Of ga van smalle versie terug naar normale versie?!? |
|
|
omabep Oudgediende
|
@Sjaak: @allone: Ik heb het probleem al opgelost. Ik had mijn oude laptop gesynchroniseerd, dus ook de grootte van mijn lettertype. Maar de oude is een grotere laptop, toen ik dit ineens bedacht en het lettertype kleiner had gezet klopte de site ineens. Maar dan kan ik het niet goed lezen, dus op deze site zet ik het lettertype apart weer groot in Chrome. |
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.719 OTindex: 57.936
|
@omabep: Maar vooral nooit de eerst gegeven oplossing toepassen hoor. Nee, dat zou maar gemakkelijk zijn. |
|
|
omabep Oudgediende
|
@Sjaak: Ik had dat al allemaal eerst gedaan. Het heeft geen zin om alles na 3 keer nogmaals te doen, ik heb je dit geschreven. En het probleem was alleen met Chrome, deze had alle instellingen ook meegenomen en dan kun je cookies en catch legen wat je wilt, opstarten zo vaak je dit goeddunkt, als het aan je lettertype ligt, blijft het probleem bestaan. |
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.589 OTindex: 6.530
|
en, hoe gaan we allemaal met het hitteplan om vanaf vandaag?
het is hier vooral benauwd, maar nog niet echt warm |
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
 WMRindex: 1.282 OTindex: 11.359
|
@MIADIA: ik doe sowieso rustig aan kracht verzamelen om weer op te passen op de kleinkinderen  is wel dik genieten. Enne verder binnen blijven denk een mooi boek erbij  |
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.589 OTindex: 6.530
|
@Beereekhoorn: Klinkt als een goed plan. ik moet werken, maar vandaag thuis, dus alle ramen open en de gordijnen dicht morgen een halve dag op kantoor en daarna zie ik wel. de kinderen zijn ook thuis en howel ze zich in theori ebest zouden redden vind ik het toch een raar idee ze een hele dag thuis te laten terwijl ik weg ben |
|
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 53.214 OTindex: 95.768
|
@MIADIA: bewolkt hier. Al 2x regen zelfs  |
|
|