|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEHet is een gave  Ga je samen met Jeuk of met je zusje? Wat ga je vanavond eten? je moet dit keer wel winnen;) |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: @ikkyAls jou dat gelukkig maakt  Ja @Ikke, nog steeds in zo'n saggo bui??  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik weet nog niet in wat voor bui ik vandaag ben  Eerst even mijn pilletje slikken voordat ik 't weer vergeet  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
het is middag  iemand een frikandel  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; Samen met Jeuk, ik heb besloten dat ik mijn zusje een tijdje uit de weg ga, ze zoekt het zelf maar uit.. En we weten nog niet wat we gaan eten volgens mij.. maar hetis volgens mij zijn beurt om te kiezen  Maar ik ga vanavond zeker winnen, denk ik  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyWat ik allemaal over heb voor je. @TheEZet hem op dan  Als hij kiest wordt het dan makkelijk eten of gaat hij echt koken voor je. Of samen?  |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; weet niet.. ik heb al een keer gekozen voor aardappelpuree en sla en cordon blue, en voor de pannenkoeken van gister.. en hij heeft gekozen voor de rijst en ragout van eergister  En het zal er wel weer op neer komen dat we samen in de keuken staan  En dan koken we echt  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@ikky: 1 hint met 2 woorden: Blend & make up  meer zeg ik niet @Casboy: ik heb best wel trek in een frikandel  |
|
*zet de frituurpan aan* bah, waarom duurt het opwarmen van 't vet zo lang  |
|
Ikke
Oudgediende
Zo, ik heb mijn pilletje weer gehad  |
|
nietmeer
|
haha heb nu een heel leuk beeld in mehoofd van blend met make up op  knalrode lippenstift enzo  |
|
|
@Casboy: omdat je op die manier nog meer trek krijgt  en echt verlangt naar dat warme vlees  |
|
Theetje
Oudgediende
oew, Blend met make-up op, dat is echt een foto momentje  en dan een blog waard  |
|
|
@Staal: inclusiegf jurkje?  en strikjes in zijn haar?  |
|
@Berniew: weetje wat, ik moet eerst de frituur aanzetten, en dan pas op het idee komen om te frituren. dan ik het vlees er meteen in gooien  |
|
|
@Casboy: heb je de frituurpan dan niet 24 uur per dag aan staan? @Ikke: en in welke bui ben je nu uiteindelijk gekomen na je pilletje?  |
|
nietmeer
|
Berniew, oe sexy hoor!! haha mensen ik gaat douche!!    |
|
Blend
Oud Moderator
De fantasie slaat op hol hier  |
|
nee toch  joe cocker op de radio  |
|
douche-ze staal  |
|
|
Staal: succes staal!!!!!!! als je hulp nodig hebt, geef je maar een gil  en vergeet je douche eendje niet  |
|
4stroke_delight Lid WMRindex: 40 OTindex: 10 Wnplts: Everywhere
|
*klopt op de deur* Goedendag allen, montervoort van de gezondheidsdienst.. Ik kom even een kijkje nemen in jullie establissement! *loopt door het cafe, keuken, toiletten* ZO, ik heb genoeg gezien, Ratten in de keuken, Frituurvet wat al 7 JAAR niet ververst is, WC's die al 9 maanden verstopt zijn, EN, boven dit alles, GEEN ENKELE VERGUNNING!! bij deze sluit ik jullie voor een periode van minimaal 6 maanden, waarna de eigenaar na het overleggen van de juiste papieren, de zaak MISSCHIEN weer kan openen.. TOT ZIENS! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote berniew: @Ikke: en in welke bui ben je nu uiteindelijk gekomen na je pilletje?  Ik weet het nog steeds niet... Probeer nu uit te vinden naar welke muziek ik wil luisteren... Tot dusver past Pat Metheny goed bij m'n stemming  |
|
ikky
Oudgediende
|
Berniew, dat is dan weer niet sexy, een man met make up  Alleen het rokje is genoeg  En dan is dat weer een fotomoment waard  |
|