|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote 4stroke_delight: *klopt op de deur* Goedendag allen, montervoort van de gezondheidsdienst.. Ik kom even een kijkje nemen in jullie establissement! *loopt door het cafe, keuken, toiletten* ZO, ik heb genoeg gezien, Ratten in de keuken, Frituurvet wat al 7 JAAR niet ververst is, WC's die al 9 maanden verstopt zijn, EN, boven dit alles, GEEN ENKELE VERGUNNING!! bij deze sluit ik jullie voor een periode van minimaal 6 maanden, waarna de eigenaar na het overleggen van de juiste papieren, de zaak MISSCHIEN weer kan openen.. TOT ZIENS! Ik teken bezwaar aan. Elke paar maanden bouwen we een nieuw café  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
ik ben het met Thee eens  |
|
Theetje
Oudgediende
Eigenlijk ben ik Kriebeltje...  thee is aan het douchen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: Ik teken bezwaar aan. Elke paar maanden weken bouwen we een nieuw café  |
|
oooo stouterrrrrrrrrrd  |
|
Theetje
Oudgediende
Ssst... @Ikke: je hebt gelijk  |
|
dit café moet ook alweer bijna vervangen worden toch?  nummer 13 had 502 pagina's, dus we zijn er bijna  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Sluiten we die ambtenaar op in de kelder?  |
|
jup  goed idee  |
|
|
@Allen: met mijn bovenstaande opmerking keur ik geweld tegen ambtenaren niet goed  iedereen moet lief en aardig zijn tegen ambtenaren, iig nog voor de komende 4 weken... daarna maakt t mij niet meer uit  want dan ben ik zelf geen "ambtenaar" meer  |
|
ambtenaren zijn gewoon vervelende bureaucraten  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Berniew Quote: met mijn bovenstaande opmerking keur ik geweld tegen ambtenaren niet goed Tegen andere groepen wel dan?   |
|
|
@Blend: ligt eraan welke / wat voor groepen @Casboy: ik kan je frituurpan in beslag laten nemen hoor!!!!!!!  |
|
Quote berniew: @Casboy: ik kan je frituurpan in beslag laten nemen hoor!!!!!!!  om wat voor een reden dan  |
|
|
@Casboy: het beledigen van een ambtenaar in functie  Bewijsstuk 1: Quote Casboy: ambtenaren zijn gewoon vervelende bureaucraten  |
|
maar je hebt nu geen dienst  |
|
|
@Casboy: ow jawel, beste jongen  ik zit op mijn "werk" (stage) dus ik heb heel erg dienst Offtopic: Ik doe alleen weinig, maar dat doet er niet toe  |
|
uuhhhhmmmmmmmmm...  jij begon  |
|
|
@Casboy: ja, dat is zo  begraven we de strijdbijl en gaan we samen genieten van een vredes frikandel?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo, ik weet eindelijk in welke stemming ik ben  |
|
|
@Ikke: en welke stemming is dat??  Je bent in een clownsstemming |
|
Berniew: okee  *geeft frikandel* @Ikke: vertel  |
|
nietmeer
|
Kijkt even naar het plafond, ahh, de ring zit er nog, ligt dat dikke touw nog in de kelder? Gooi maar op, even hijsen met die 4takter  |
|
|
*neemt frikandel aan en bijt er een stuk vanaf* @Casboy: de frikandel is weer magnifiek  |
|
Quote berniew: *neemt frikandel aan en bijt er een stuk vanaf* @Casboy: de frikandel is weer magnifiek  bakken is mijn passie/hobby  |
|