|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote berniew: @Ikke: nou, volgens mij is het je toch minimaal 1 x gelukt  Tenzij zij jou versierd heeft  Dus ik laat je lekker staan  Ik zie het niet als versieren... We raakten aan de praat en werden verliefd... Volautomatisch  Haal mij dus weg  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Berniew. DE tip. Interesse tonen. Niet alleen haar verhaal aanhoren, maar ook echt luisteren;) |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
en een complimentje op z'n tijd doet ook wonderen  |
|
Blend
Oud Moderator
Zonder dat het slijmerig overkomt;) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ikke: gaat een beetje lastig, want ik kan de post niet meer editen Ikke, Blend, Casboy: My heroes!!! Zo beter?  Oke... dus nu heb ik allemaal al: Interrese tonen. Mezelf zijn. En diep in haar ogen kijken.  |
|
en de DON'Ts: * slijmen * kontjeknijpen * ego hebben  |
|
Blend
Oud Moderator
De openingszin maakt echt helemaal niks uit, het gesprek wat erna komt is velen malen belangrijker.
Als diegene jou zo op het eerste gezich wel ziet zitten komt dat gesprek toch vanzelf en maakt het echt niks uit hoe je dat gesprek begint. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waarom versieren? Als het echt wat is gaat het vanzelf  |
|
Ikke
Oudgediende
Het eerste probleem is: je moet dus genoeg lef hebben om uberhaupt iemand aan te spreken.. Daar vlieg ik al uit de bocht  |
|
|
@Casboy: ieder mens heeft een ego  En kontjeknijpen mag niet?  Waar mag dan geknepen worden?;) @Blend: oke, maar t gesprek moet wel lopen  want als er niets te zeggen is voel je je ongemakkelijk en raar enzo  |
|
Blend
Oud Moderator
Berniew Als je aan het einde van de avond er nog in kan knijpen is het goed;) Als er ongemakkelijke stiltes vallen wil dat zeggen dat het niet helemaal zal gaan werken  Ik geef je dan 2 maanden  |
|
|
@Blend: oke  Ondertussen een hele cursus "versieren oor beginners" hierzo  |
|
oke... dit was het theoriegedeelte van de cursus. nu moet je zelf het praktijkgedeelte uitvoeren  |
|
Blend
Oud Moderator
@berniew Ze kan nog zo goed in bed zijn, op een gegeven moment moet je toch met haar gaan praten  En een dialoog is leuker dan een monoloog  Ik ken namelijk best wel wat meisjes die erg mooi/aantrekkelijk/knap/lekker zijn, totdat ze hun mond open doen  |
|
Quote Blend: Ik ken namelijk best wel wat meisjes die erg mooi/aantrekkelijk/knap/lekker zijn, totdat ze hun mond open doen  die zijn er overal  |
|
|
@Blend: het bed gedeelte is toch deel 2 van de cursus??  Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.. van die paris hilton figuren  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote berniew: @Blend: het bed gedeelte is toch deel 2 van de cursus??  Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.. van die paris hilton figuren  Is paris hilton mooi dan  |
|
Blend
Oud Moderator
Berniew Paris Hilton  Doet me de broek niet bollen  Ik vind die ook niet mooi, ook al houdt ze haar mond dicht  |
|
Quote ikky: Is paris hilton mooi dan  ze heeft GEEN leuk karakter en een rotkop  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Ikke
Oudgediende
Je kunt nu wel allerlei dingen op gaan noemen waar je op moet letten... Maar als puntje bij paaltje komt is 't toch je intuïtie die je gaat leiden (en soms ook laat lijden) |
|
@Blendinderdaad, die barbies zijn ziek om naar te kijken  |
|
@Ikkeop een of andere manier heb je gelijk  |
|
|
NEE!!!! paris hilton vind ik niet mooi.. Ze is niet slim of aantrekkelijk... En de mensen die haar als idool zien en net zoals haar willen zijn moeten opgesloten worden!!! Zo... dat is mijn menig  |
|
Ikke
Oudgediende
Paris Hilton moeten ze gewoon doodzwijgen (of doodschieten, nog beter zelfs  ).. Ik word helemaal ziek van dat wanna-be mens... |
|