|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Ikke: Paris Hilton moeten ze gewoon doodzwijgen (of doodschieten, nog beter zelfs  ).. Ik word helemaal ziek van dat wanna-be mens... en ze denkt ook dat ze het heeeleemaaaal is  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Doodschieten?  Nee joh, dat kun je niet maken!!! Dan gaan er heel wat drugsdealers en zuipplekken failliet  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik wil zowiezo niet niks te maken hebben met van die omhoog gevallen meisjes die alsmaar om aandacht vragen en denken dat ze meer/beter zijn dan de rest  |
|
Quote berniew: Doodschieten?  Nee joh, dat kun je niet maken!!! Dan gaan er heel wat drugsdealers en zuipplekken failliet  de lokale snackbar gaat ook failliet als ik bezwijk. de kantine van school ook. dagelijks een broodje hamburger  en toch zit ik nog op mijn ideale gewicht  |
|
Quote Blend: Ik wil zowiezo niet niks te maken hebben met van die omhoog gevallen meisjes die alsmaar om aandacht vragen en denken dat ze meer/beter zijn dan de rest  die staan bij mij beter bekend als: doos  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik noem ze meestal anders;) Maar dat ga ik hier maar niet verkondigen  Komt in de buurt van een trottoir prostituee |
|
Quote Blend: Komt in de buurt van een trottoir prostituee st**ph**r?  |
|
|
@Blend: trottoir is stoep... prostituee is h**r... Mmm... ik begrijp m  ik ben dol op rebussen  edit: casboy was eerder met de oplossing  |
|
jij was ook maar 9 seconden later, scheelde niet veel  |
|
|
Tja, maar de eerste wint  Wat wint de eerste eigenlijk?? Een date met paris?? Nou, dan ben ik blij dat ik niet gewonnen heb  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Als ik Paris Hilton ooit IRL rond zie lopen dan schiet ik haar af met 'n dubbelloops geweer  |
|
Quote berniew: Een date met paris?? wooooooooooooot ik ga naar Parijs    |
|
|
En dat brengt ons bij de volgende vraag... heb jij een dubbelloops geweer?  |
|
Quote Ikke: Als ik Paris Hilton ooit IRL rond zie lopen dan schiet ik haar af met 'n dubbelloops geweer  dan gaat ze te snel dood  ze moeten lijden van de pijn. ik dacht meer iets van folteren  met een TASER  |
|
|
Quote Casboy: Quote berniew: Een date met paris?? wooooooooooooot ik ga naar Parijs    Naar parijs met paris?  in een eng vreemd land met een eng vreemd "mens"  lekker dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Casboy: Quote Ikke: Als ik Paris Hilton ooit IRL rond zie lopen dan schiet ik haar af met 'n dubbelloops geweer  dan gaat ze te snel dood  ze moeten lijden van de pijn. ik dacht meer iets van folteren  Ik schiet gewoon op haar knieschijf  |
|
|
@Casboy: volproppen met gloeiend hete frikandellen?  |
|
Quote berniew: Naar parijs met paris?  in een eng vreemd land met een eng vreemd "mens"  lekker dan  ik dump haar vanaf de Eiffeltoren en ga dan lekker een croissantje eten  |
|
Quote berniew: @Casboy: volproppen met gloeiend hete frikandellen?  nee man, dan geniet ze  moeten we ook niet hebben. ik dacht meer iets van staalborstels ofzo |
|
Blend
Oud Moderator
Jonges, wat geweldadig weer  Nou ben ik het wel met jullie eens, maar het kan ook ietsjes minder  |
|
kom op zeg, het is wel Paris he  |
|
|
@Blend: Ja blend  Foei toch Casboy   |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb zin in koffie  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik heb zin om naar huis te gaan, maar denk dat mijn baas best raar opkijkt als ik ineens mijn pc afzet en mijn spullen pakt en ga  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, je kan het toch proberen  |
|