|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Ikke: Je loopt er gewoon op af, kijkt ze verleidelijk aan en zegt dan: "Batseh?"   ik vraag eerst: "wil je m'n piemel zien". zeggen ze ja, is het een meisje die ik liever niet wel hebben. zegt ze nee, is zij goedgekeurd  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ikke: wat een romanticus ben je toch;) |
|
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote berniew: @Ikke: wat een romanticus ben je toch;) Ik ga nooit uit, dus ik heb die punchline gelukkig nog nooit in actie meegemaakt  |
|
Ikke
Oudgediende
@Casboy: zegt ze nee, dan doe je haar 'n blinddoek om  |
|
|
@Ikke: ik verwacht haast dat die versiertruc in de praktijk je handen vol met dames oplevert   |
|
Ikke
Oudgediende
a) ik heb al 'n vriendin  b) ik ga nooit uit Dus ik zal 't waarschijnlijk nooit weten  |
|
Quote berniew: @Ikke: ik verwacht haast dat die versiertruc in de praktijk je handen vol met dames oplevert   maar of het leuke dames zijn  |
|
|
@Ikke: heb je je huidige vriendin ook daarmee versiert? @Casboy: het gaat om t innerlijk, niet om t uiterlijk  |
|
Ikke
Oudgediende
Wauw... Nog maar 65 dagen en ik heb Alias Seizoen 1 binnen   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote berniew: @Ikke: heb je je huidige vriendin ook daarmee versiert?  Nee, mijn huidige vriendin ken ik van WMR  |
|
Quote Ikke: Wauw... Nog maar 65 dagen en ik heb Alias Seizoen 1 binnen   nog maar 65 dagen  |
|
|
@Ikke: jeetje, ik krijg de indruk dat dit een soort ontmoetingsplek is ipv een nieuwssite  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote berniew: @Ikke: jeetje, ik krijg de indruk dat dit een soort ontmoetingsplek is ipv een nieuwssite  Je praat hier gewoon met veel mensen, en dan voeg je er eens een paar toe op msn... Dan klets je nog meer, van het een komt het ander.. Je spreekt 'n keer af en hopla |
|
|
@Ikke: aha, dus dat hopla staat voor "verleidelijk kijken en vragen of ze batsen wil" Er is dus nog hoop voor mij  |
|
het is hier één gezellig zootje  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote berniew: @Ikke: aha, dus dat hopla staat voor "verleidelijk kijken en vragen of ze batsen wil" Er is dus nog hoop voor mij  Zo werkt het niet bij iedereen hoor   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Maar wel voor veel;) |
|
Ikke
Oudgediende
Vandaag is de dag van het keihard draaien van alle oude muziek op mijn computer  Get your motor runnin'  |
|
|
Ikke, Blend, Casboy: My heroes!!!! Ze gaan mij leren hoe ik versieren moet  Kom maar op met de tips  ik schrijf mee  |
|
1. oogcontact doet wonderen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote berniew: Ikke, Blend, Casboy: My heroes!!!! Ze gaan mij leren hoe ik versieren moet  Verwijder mij alsjeblieft uit dat rijtje... Als er iets is wat ik niet kan is het iemand versieren.... |
|
|
Wilde dieren mag je niet aanstaren... Maar bij vrouwen werkt dat dus weer wel... Dus vrouwen zijn geen wilde dieren  |
|
|
@Ikke: nou, volgens mij is het je toch minimaal 1 x gelukt  Tenzij zij jou versierd heeft  Dus ik laat je lekker staan  |
|
2. wees jezelf  |
|