|
nietmeer
|
Niet erg druk hier, is het wel?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.420
|
neuh maar wel een goed gesprek, zoals sommigen zouden zeggen, zoals vroeger  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Loek, ja, Nja, Naomi heeft VMBO gedaan en ik HAVO (ook al zit ik qua IQ en leermogelijkheden op VWO niveau).. En ik heb er niet zo veel last van. Maar ik begrijp heel goed waar je op doelt.. Tussen Thee en kriebel zit 5 jaar ofzo? ik weet het niet.. verschil is wel dat thee 18 jaar is. Hey cootje   |
|
nietmeer
|
Ah, okee... wat is het onderwerp? Misschien haak ik wel in  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
We drijven een beetje tussen de onderwerpen.. maar we hadden het over de liefdes van loek  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: We drijven een beetje tussen de onderwerpen.. maar we hadden het over de liefdes van loek  Hoezo? Heeft ie er nog meer dan alleen mij  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cootje maar 1 pagina terug is gesprek begonnen  ja idd als je eenmaal 18 bent kan er een stuk meer, of jonger, maar zodra je maar van die middelbare af bent, en aangezien regie vwo doet, kan dat dus nog wel ff 2 jaar duren.. mijn ouders schelen ook qua intelligentie, ik heb de intelligentie van m'n pa, m'n ma heeft mavo gedaan. maar dat overleeft al 27 jaar huwelijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, maar je had toch al een relatie met mij  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cootje komt deze "Leuke foto's...  Ach, was ik maar minstens twintig jaar jonger!  " tekst je bekend voor  |
|
nietmeer
|
@C&C: Ja, dat is ook zo... maar jij bent de laatste tijd wel erg klef met Naomi en ik wil ook nog wat aandacht @Loek: Opleiding en nivo verschillen zijn niet het belangrijkste hoor... Het gaat er om hoe je emotioneel in het leven staat, dat moet redelijk gelijk liggen! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ cootje komt deze "Leuke foto's...  Ach, was ik maar minstens twintig jaar jonger!  " tekst je bekend voor  Ja zekers... edit: Maar op een ouwe fiets moet je 't toch leren?  |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, ja maar ik dacht dat je een ander had gevonden, dus ik ging met naomi rommelen  |
|
Loek
Oudgediende
|
heey mier  |
|
Mier Oudgediende
oh we hebben het over liefdes zie ik |
|
Loek
Oudgediende
|
over relaties, wat mogelijk is in een relatie -- niveauverschil, -- leeftijds verschil -- fase van leven enzo |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Bij baantje 24 Euro p/u Vrouwen met een WebCam verdienen vanuit thuis direct een Topsalaris!
Dit is toch echt wel een erotisch getinte ad... |
|
Mier Oudgediende
oh oke |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cootje ja maar niet op 1 met een gebroken frame en waarvan allebij de banden lek zijn
SORRY |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Bij baantje 24 Euro p/u Vrouwen met een WebCam verdienen vanuit thuis direct een Topsalaris!
Dit is toch echt wel een erotisch getinte ad...  Heb ik nog het verkeerde bijbaantje  |
|
nietmeer
|
Quote Loek: @ cootje ja maar niet op 1 met een gebroken frame en waarvan allebij de banden lek zijn
SORRY Mpfffff... dan vind ik Omafiets toch vriendelijker klinken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Cee-N-Cee: Bij baantje 24 Euro p/u Vrouwen met een WebCam verdienen vanuit thuis direct een Topsalaris!
Dit is toch echt wel een erotisch getinte ad...  Heb ik nog het verkeerde bijbaantje  Is wel makkelijk werken  |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Quote Loek: ik ga ff wat drinken    Nu ineens weglopen he, nadat je me beledigd hebt  C&C: Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij de spareribs houd  |
|