|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
nou een warm croissantje is niet te versmaden. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hier nog 1, typen gaat nog errug stroef, maar met een bakkie en een peukkie komt alles oed GOED dus  |
|
Relpa
Oudgediende
Ook goeiemorgen, Dwars...  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
dank je, dank je, heb goed geslapen, 't was een beetje warm in bed, dat kwam omdat onze Jack Russell eens lekker tegen me aan kwam liggen. |
|
nietmeer
|
Goedemorgen iedereen  |
|
Relpa
Oudgediende
Hoi Misha...Klaar vor een ontbijtje ?Eitje bij ?  |
|
nietmeer
|
*Pakt een mok koffie en ploft in een hangmat* Zo, laat nu de rest maar komen  |
|
nietmeer
|
Ik maak zo wel een eitje  |
|
nietmeer
|
ik wacht nog steeds Misha  Duurt wel lang hoor  |
|
nietmeer
|
*valt in slaap* |
|
nietmeer
|
Oeff, ben ik ff blij dat ik al een bak zwart goud op had, kom ik net beneden in de keuken, tweede bakkie fiksen, zie ik ineens een kleine dondersteen, Lynne van Lessien en Elro, onder het keukenblok wegschieten, nahhh, dat heeft dus een stukje kaas en veel geduld gekost eer ik de donder in het nekvel kon vatten  |
|
nietmeer
|
Zit je in Zwijntjesdrecht, Kpuccie? En wie of beter gezegd wat is Lynne? |
|
Relpa
Oudgediende
Misha smeekt de kip om nu toch alsjeblieft een lekker vers eitje voor Cootj te leggen...
Hennetje kijkt Misha aan en denkt: "Je had gister toch boodschappen kunnen doen?". |
|
nietmeer
|
Jups Cootje, de Jannick en ik zitten in Zwijntjesstad, Lynne, of ik dr naam goed schrijf, kweetniet, maar das de jongste kat hier, een lieffie, en jong, dus op onderzoek uit, er ligt een stukje hout los onder t blok en daar wou ze even kijken  |
|
nietmeer
|
The bells, the bells, someone let them shut up, it's too much, niner and calling them who know their time since ages  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Leuk joh, doe ze maar de hartelijke groeten vanuit Helmond! En die klokken houden vanzelf een keer op  |
|
nietmeer
|
Als er hier in NL een manneke op een minaret gaat lopen gillen dan is NL in rep en roer, nahh, schaf dat klokgelui dan ook lekker af? |
|
nietmeer
|
Van mij mogen ze, ik heb toch niks met de kerk! Maar dan moet Ron hier ook maar eens langs komen met een dubbelloops jachtgeweer om de honderden kraaien die hierachter in de bomen logeren voor ééns en voor altijd weg te jagen  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
hallo hallo  lekker weertje  |
|
nietmeer
|
Zeg dat wel Cas, hopenlijk blijft dat ook zo! |
|
op buienradar.nl ziet het er voorlopig veilig uit (voor mij dan)  |
|
nietmeer
|
Smorgens Cas  Cootje, ik denk niet dat dat veel zal helpen, je schiet er een paar af, de rest blijft even weg maar is al snel weer terug. Een valkenier geregeld langs laten komen werkt wellicht beter en is wat natuurlijker  |
|
nietmeer
|
smorgens allemaal |
|
nietmeer
|
Cas: Hier in het zuiden ziet het er ook goed uit voorlopig  Allen jammer dat het in de buurt van Texel niet zo mooi wordt (mijn man en kind zijn nu onderweg daar naartoe) Kpuc: *zucht* Ik weet het, vorig jaar hebben we ff rust gehad na wat vuurwerk, maar nu zitten die ellendelingen er gewoon weer ... |
|
Quote Hans. Steen: smorgens allemaal goeiedag  |
|