|
nietmeer
|
Quote Ikke: Goeiemorgen  Ik stond vandaag in de C1000 in 'n asociaal lange rij, met voor mij niet 1, niet 2 maar drie krijsende koters voor me  Tja, jij treft gewoon iedere keer de verkeerde kindjes  Wil je Teun een keer lenen ???  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Ikke; volgens mij wordt jij later echt een geweldige Papa  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: @Ikke; volgens mij wordt jij later echt een geweldige Papa  Dat is sowieso onmogelijk.... |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Quote: Dat is sowieso onmogelijk.... Hoezo? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jasmina: Quote: Dat is sowieso onmogelijk.... Hoezo? "Ikke" en "Papa" is al ondenkbaar, en met 't bijvoegelijk naamwoord "geweldig" erbij al helemaal lachwekkend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
welterusten iedereen  Deze gaat pleite  En Ikke, jij loopt straks rond met 10 jengelende kleuters  dat weet ik zeker  |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cootje68:
Tja, jij treft gewoon iedere keer de verkeerde kindjes *attentie, kindermoord kassa 4... Kindermoord kassa 4 alsjeblieft* |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
@Ikke: Geen antwoord op vraag twee???  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: En Ikke, jij loopt straks rond met 10 jengelende kleuters  dat weet ik zeker  Nooit  Ik word al neergeschoten door iemand mocht ik ooit een positief woord over kinderen uiten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Misschien kom ik straks nog terug...  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Misschien kom ik straks nog terug...  Dan ben ik waarschijnlijk al weg   Doei Luna  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cootje68: @Ikke: Geen antwoord op vraag twee???  Het antwoord op je eerste constatering is denk ik genoeg om vraag twee ook te beantwoorden  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zit nog aan vanalles te denken, ben er even niet meer bij met mijn gedachten...   Cootje, misschien tot morgen dan  |
|
Mier Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga maar denk ik een spelletje op de pc spelen  |
|
Mier Oudgediende
ik ga denk ik ff uhm tja wat zou ik es gaan doen  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Ik zit nog aan vanalles te denken, ben er even niet meer bij met mijn gedachten...   Cootje, misschien tot morgen dan  Zeker iets te maken met dat dranktoppic @TheE: Veel plezier dan maar  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: ik ga maar denk ik een spelletje op de pc spelen  Veel plezier  |
|
Ikke
Oudgediende
En vanavond liep ik met LQ langs de maas, renden er daar ook al krijsende kindjes rond  |
|
nietmeer
|
Wen er maar vast aan Ikke  Good moaning, any coffee here? |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook zo, Kpuc..  Brrodje bij of is het nog te vroeg?  |
|
nietmeer
|
Smorges Relpa, geen broodje nog danke, ik zit nog wat wakker te worden, ruffe ruffe kuch |
|