|
nietmeer
|
Goeiemorgen Hans  Koffie??? |
|
nietmeer
|
dat zal wel smaken cootje dank je  |
|
nietmeer
|
*Schenkt een mok in voor Hans* Wil er verder nog iemand iets te drinken? |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
jaa bekertje melk graag  |
|
nietmeer
|
*Duikt onder de toog en graaft in de koeling voor een pak melk...* Oef, je hebt geluk Cas, er staat nog net één pak! *controleerd de datum* Hmm, houdbaar tot 16-07-2007. Wil je 'm nog?  |
|
nietmeer
|
Als t goed is heeft Opie net Koetjeboe gemolken. Mar doe mij maar een zondagse knal voor de kner, de koffie komt me nu alweer de neus uit, sjlivovica molim  |
|
Quote Cootje68: *Duikt onder de toog en graaft in de koeling voor een pak melk...* Oef, je hebt geluk Cas, er staat nog net één pak! *controleerd de datum* Hmm, houdbaar tot 16-07-2007. Wil je 'm nog?  mmm, ik heb héééééle slechte ervaringen met melk die over de datum is.  ik heb deze maand al zo'n 5x melk in vaste vorm gezien  |
|
nietmeer
|
@Cas: Tja, dan zul je Hans ff lief aan moeten kijken voor een glaasje verse koemelk  Kpuc: Nu al aan de borrel???  |
|
het is nog geeneens koffietijd (10 uur)  |
|
nietmeer
|
Njahh, die takkeklok heeft me al te vroeg uit de roes der slaapdronkenheid gehaald, ik wil dat moment nog even vasthouden  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Casboy: het is nog geeneens koffietijd (10 uur)  Gewoon eentje om de spinnenwebben weg te blazen, oude Balkan gewoonte, werkt al eeuwen toch, Kpuc ? |
|
nietmeer
|
Cas: Het is altijd koffietijd  *schuift een glaasje Slizovic naar kpuc* |
|
nietmeer
|
Precies, samen met een stuk brood en sirene, njammie, nazdrave  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Doe mij maar een espresso dan |
|
Relpa
Oudgediende
Doe mij dan maar orahovica, als we't in huis hebben, zjivoli Met zo'n pipklein, loeisterk bakkie turkse koffie erbij als het kan, gegarandeerd echt wakker  |
|
nietmeer
|
*tapt een espresso voor Jasmina* @Relpa: Houd je dan wel zelf het toilet bij met poetsen?  |
|
Jasmina Erelid
|
Aaah, dank je, dat had ik net nodig |
|
Jasmina Erelid
|
Maar ik moet helaas weg. Misschien tot vannacht in het andere café  |
|
nietmeer
|
Quote Jasmina: Maar ik moet helaas weg. Misschien tot vannacht in het andere café  Misschien wel  Ciao Bella  |
|
Relpa
Oudgediende
Altijd, Cootje, is wel het minste dat ik kan doen... Nog andere klusjes als ik toch bezig ben ? |
|
nietmeer
|
*kijkt even naar Opa's voorraad of er ook walnotenbrandy staat, jeps, wel oppassen, het etiket vermeld iets anders dan wat Opa altijd ervan maakt* |
|
kijk uit he  drank maakt meer kapot dan WMR goed kan maken  |
|
Relpa
Oudgediende
Lekker Kpuc, met jou en Opie kan ik praten...  |
|
nietmeer
|
*schenkt een orahovica in voor Relpa en zet een pittig bakje tukse koffie erbij* Als jij de toiletten vandaag voor je rekening neemt zit het wel goed  Bedankt voor het aanbod  |
|
Relpa
Oudgediende
Quote Casboy: kijk uit he  drank maakt meer kapot dan WMR goed kan maken  Die Turkse koffie is het perfecte tegengif, en ik had het over eentje |
|