|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Whahaha, neej zo erg nou ook weer niet  Gewoon gaan staan en ze lekker laten komen |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Little Queen: Waarom ben ik nou weer gek dan  omdat je gek bent...op WMR  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja ik werd ineens heel vrolijk  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Haha, netjes hoor  Dat is iets waar mensen vaak met teamsporten intrappen  Reageren op de schijnbeweging  Als verdediger in elke teamsport moet je pas reageren op het moment dat er een duidelijke actie/beweging wordt gemaakt   Jij moet wel een goeie verdediger zijn zo te horen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah, want als je uit stapt bij 'n schijnbeweging kunnen ze er zo omheen. Ik sta op de hoek dus is het sowieso belangrijker dat je gewoon blijft staan want anders zijn ze zo langs je heen..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew, ik zie Jive  (late reactie, bedenk me nu pas dat ik hem ookal gequote had  ) Hoooooi  Jive  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: oew, ik zie Jive  (late reactie, bedenk me nu pas dat ik hem ookal gequote had  ) Hoooooi  Jive  Blond?  |
|
nietmeer
|
Ik ga weer eens ik moet morgen beginnen met gym dus adios   |
|
Theetje
Oudgediende
ja.. donkerblond...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote DreamerTje: Jaah, want als je uit stapt bij 'n schijnbeweging kunnen ze er zo omheen. Ik sta op de hoek dus is het sowieso belangrijker dat je gewoon blijft staan want anders zijn ze zo langs je heen..  Juist, iemand die de teamsport snapt  Ik heb ik ook heel lang teamsporten gedaan, wel altijd de aanvallende rol vervuld  Zowel bij voetbal, ijshockey en streethockey  Hoeveel mensen niet snappen of weten wat jij dus wel weet  Heb ik flink wat keren goals mee gescoord  Quote Theemonster: oew, ik zie Jive  (late reactie, bedenk me nu pas dat ik hem ookal gequote had  ) Hoooooi  Jive  Hooooi Theee  Sorry hoor, redelijk wat achter de kiezen, en op het punt om te gaan slapen hehe. Ben maar saai ik weet het... Comes with the job  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: ja.. donkerblond...  Blond is lekkkeerrrr  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Quote Theemonster: ja.. donkerblond...  Blond is lekkkeerrrr  ik ben lekker, ik weet het  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahahaha, nja.. Ik speel het dus ook al een paar jaar hea  Ben altijd wel eentje geweest die meer inzicht heeft in 't spel dan andere.. Zo sta ik ook heel vaak vrij maar krijg ik m'n kansen nooit |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: Quote Jivebunny: Quote Theemonster: ja.. donkerblond...  Blond is lekkkeerrrr  ik ben lekker, ik weet het  Dan heb jij mijn haar nog nooit gezien  Ik ga weer!  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik ben echt heeeel donkerblond. M'n broertje zegt dat het lijkt op zwart  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
is dat niet bruin?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Neeej, ik ben toch echt donkerblond. Mja.. Misschien is m'n haarkleur wel gewoon veranderd en ben ik dus nu een Brunette  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Puck, nou toe zeg, eerst opwarmen en dan weggaan he?  Foto's! Foto's! Foto's! PS: Als het er op aan komt hou ik stiekem toch meer van Brunettes, omdat de meeste blonden niet van nature blond zijn, en dat is meestal aan de kwaliteit van het haar te merken  |
|
Theetje
Oudgediende
Dan willen wij een foto van jou Jive  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote DreamerTje: Hahahaha, nja.. Ik speel het dus ook al een paar jaar hea  Ben altijd wel eentje geweest die meer inzicht heeft in 't spel dan andere.. Zo sta ik ook heel vaak vrij maar krijg ik m'n kansen nooit Klinkt alsof je bij een team speelt die niet op hetzelfde niveau zit hehe... Ik heb het geluk gehad dat ik destijds bij het jeugd tot 18 team zat waarmee we landskampioen keer twee zijn geworden (ijshockey/streethockey)... Dat is na de 18 helaas ook uit elkaar gevallen i.v.m. prioriteiten zoals studie en werk  Dat waren nog eens tijden hehe... Als het hier in Nederland nou zou lonen om professioneel verder te gaan in die sport, had ik nu iets heel anders gedaan haha. |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: Dan willen wij een foto van jou Jive  Die zijn er al meerdere  Bowling meetings etc  Maar goed, voor de liefhebbers dan  haha  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ohwjah wel hoor  Ik zit in Dames 3, met meiden die allemaal ouder zijn dan mij  Maar ik ben er ook een tijdje uit geweest, moet weer helemaal inkomen. En als dat zover is dan ben ik weer lekker fit en speel ik lekker mee  Maar euhm, foto van mij staat op m'n blog. Ben laatst naar de kapper geweest, en had er 'n foto van gemaakt  Staat erop  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Jivebunny-Heb je trouwens dat filmpje gezien met Hans Teeuwen? |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Giovanni: Jivebunny-Heb je trouwens dat filmpje gezien met Hans Teeuwen? Ehm ja  En onwetend gekopieerd van DreamerTje haha @DreamerTje, ff checken dan maar  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Quote Theemonster: Dan willen wij een foto van jou Jive  Die zijn er al meerdere  Bowling meetings etc  Maar goed, voor de liefhebbers dan  haha  ik ben een hyves vriendje van jou   |
|