|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Giovanni: @Jivebunny-Heb je trouwens dat filmpje gezien met Hans Teeuwen? Whahahaha, ik ook  Op m'n blog  Hij's echt "geniaal" gewoon  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
GENIAAL  Dat is het juiste woord  Maaruh, ik heb wel foto's van jou en Reempie gevonden. Bedoelde je die? |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Werd ze ff haarfijn uitgelegd wat cabaret is. En uitgeluld waren die meiden.  Onvergetelijk. |
|
DreamerTje Oudgediende
Uhm, neej daarboven staat er ook eentje Hier dus |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
heej lui ik heb eindelijk een begin met mijn blog  na uren van gekl**t (ik snaptje er geen snars van) Ik geef mijn speciale dank aan sjatter  en alweerdood  mijn helden zonder hun was het niet gelukt dank jullie  |
|
Jivebunny
oud moderator
@DreamerTje: Aahhh  Ik ben scheel haha. Leuke foto, leuk kapsel  Jij hebt vast al een vriend hehe  |
|
nietmeer
|
Beste menschen, den besten wenschen, de deze gaat op naar droomland, snurk ze en hou de maanzij vannacht  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Chanouk: heej lui ik heb eindelijk een begin met mijn blog  na uren van gekl**t (ik snaptje er geen snars van) Ik geef mijn speciale dank aan sjatter  en alweerdood  mijn helden zonder hun was het niet gelukt dank jullie  De blog die ik net zag zag er goed uit hoor hehe... Cursusje internet van beide heren gehad?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Welterusten Kpuc. *boink*  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Kpuc: Beste menschen, den besten wenschen, de deze gaat op naar droomland, snurk ze en hou de maanzij vannacht  Maanzij, zonzij  Als het maar de blijzij is  Slaap lekker brat! Bis morgen, ohne sorgen  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ jivebunny ja inderdaad het zal wel moeilijk voor hun moeten geweest om hun gedlud te bewaren (ik was echt een regelrechte ramp) |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Kpuc: Beste menschen, den besten wenschen, de deze gaat op naar droomland, snurk ze en hou de maanzij vannacht  Welterusten Kpuc     Jive, ja ik heb al een vriend  |
|
nietmeer
|
Tis weer bij t konijn af zeg, foei, Jive, je hebt al een vriendin  |
|
Jivebunny
oud moderator
@DreamerTje; Mooi dat verdien je ook  Kpuc; Jep, en die hou ik ook hoor hahaha... Ik zeg nu dingen tegen vrouwen die ik als vrijgezel niet zou durven hahaha... Het zijn me een 2 jaar geweest  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik ga ook maffen, morgen om half 5 loopt de wekker af.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jivebunny: @DreamerTje: Aahhh  Ik ben scheel haha. Leuke foto, leuk kapsel  Jij hebt vast al een vriend hehe  jij toch ook een vriendin?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nah ja  Ben ik hier een feessie aan het bouwen, gaan ze maffen  Nee hoor, ik hoor ook al lang in me nest te liggen, maar heb het nog goed naar mijn zin  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ben er nog  mijn huiswerk is nog niet af.. en ik kan wel een paar knuffels gebruiken enzo.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi
-- Copyright 2005-2007 Jannick B Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag verspreid, gekopieerd of iets dergelijks worden zonder schriftelijk toestemming van de auteur. |
|
nietmeer
|
SjahlÖhm Jannick  Disclaimer Alle door jouw ingestuurde reacties (zowel op artikelen, het forum als op het blog) en (her)(ge)schreven artikelen worden na publicatie op WaarMaarRaar.nl eigendom van WaarMaarRaar.nl. |
|
DreamerTje Oudgediende
Whahaha, Jive toch  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
nietmeer
|
Snurk lekker allemaal, ik ben nu echt foetsieba  |
|
Theetje
Oudgediende
jive; als je er toch nog bent  Bedenk is wat ICT gerelateerde gevolgen van de WTC ramp, van de Tsunami in 2004 en van nog een ramp.. |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|