|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Woei ik ben *RAAAAAAAAAAARRRRRR*  Edit: Trusten Jive en Kpuc *boink*   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Theemonster: jive; als je er toch nog bent  Bedenk is wat ICT gerelateerde gevolgen van de WTC ramp, van de Tsunami in 2004 en van nog een ramp.. ICT geralateerde gevolgen... Ik denk dan rampzalige gevolgen? Want standaard zaken zoals koerswijzigingen etc., die door computers verwerkt worden, zijn natuurlijk toegenomen. De tsunami, voor computers? Tja, als ze in de buurt stonden hebben ze misschien last gehad van de schokken en daardoor gecrasht? Maar wereldwijd, geen idee wat de gevolgen daarvan zijn geweest...  Het waren veelal economische wijzigingen die door de rampen plaats vonden, niet zo zeer op technisch gebied echt. Ja, Amerika is een hetze begonnen tegen de terroristen die handig gebruik maakten van computers om in het geheim te communiceren, maar meer niet geloof ik. |
|
Jivebunny
oud moderator
Trustuh menschen |
|
Jannick
Oudgediende
Trusten Jive   EN IK BEN APART WANT IK HEB TWEE VERSCHILLENDE SCHOENEN AAN  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Trusten Jive, merci, daar kan ik wel wat mee  nu moet ik nog een 3e waargebaarde calamiteit vinden  Slaap lekker   Tot mails  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Jannick: Trusten Jive   EN IK BEN APART WANT IK HEB TWEE VERSCHILLENDE SCHOENEN AAN  Goed voor Jou! Bassie geloof ik ook  |
|
Jannick
Oudgediende
Niet, bassie niet  |
|
nietmeer
|
De broer van Pipi Langstrumpf  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: De broer van Pipi Langstrumpf  Ging jij niet slapen?   Nee, die bedoel ik niet, ik ben gewoon apart, wie heeft er nou twee verschillende schoenen aan en loopt door Utrecht Centraal met een knalgeel bord?  |
|
nietmeer
|
Dan heb je mij nog nooit gezien in m'n dolle dagen  |
|
Ikke
Oudgediende
*doet raar*  |
|
Jivebunny
oud moderator
@Jannick: Jij en nog een tiental anderen voor jou  heheheh... Maar het is goed om anders te zijn Later besef je misschien dat het allemaal geen ruk uitmaakt en conformeer je  CIAO!  |
|
nietmeer
|
Goeieavond allen  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Met mij wel, ik heb vakantie  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
heej cootje  met mij is alles goed (heb eindelijk blog) hoe gaat ioe met jouw? |
|
nietmeer
|
*gaat blog bekijken  * Hier alles toppertje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
tijd voor een feestje, mijn huiswerk is af, na ongeveer 6 uur werk...  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: tijd voor een feestje, mijn huiswerk is af, na ongeveer 6 uur werk...  Doe je snel zeg  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@TheE wauw   dat is egt veel man als ik het kon maakte ik de helft voor je. belachelijk veel zes uur huiswerk |
|
nietmeer
|
@Ikke: ik zal eens kijken als ik tijd heb  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeeeh chocolade koekje   alleen 't bisquitje eronder is zacht  |
|