|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote je zus: leuke foto Kpuck Kpuc of Puck?   |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
bij de Ikea hebben ze vast een Teun staan |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote je zus: stelen mag niet Permanent lenen dan   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik vind dat je kleine jongentjes wel mag stelen, vooral Teun, te schattig is dat jochie! |
|
je zus
Senior lid
|
als de moeder dat ok vind, of je neemt ook die in huis |
|
je zus
Senior lid
|
nou mijn Dani wordt niet gestolen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote je zus: nou mijn Dani wordt niet gestolen Ballistische gel kopen en een mal maken, opsturen naar China, en na 5 maand heb je een eigen, volledig functionerende Teun  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik neem Teun mee naar Kriebeltje, zal hij leuk vinden, plotseling een klein jochie van 2 in huis  |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Theemonster: Ik neem Teun mee naar Kriebeltje, zal hij leuk vinden, plotseling een klein jochie van 2 in huis  dat is nog eens wat je noemt snel van stapel lopen |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Ballistische gel kopen en een mal maken, opsturen naar China, en na 5 maand heb je een eigen, volledig functionerende Teun  Met in z'n nek 'n merkje: "Made in Hongkong"  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote je zus: Quote Theemonster: Ik neem Teun mee naar Kriebeltje, zal hij leuk vinden, plotseling een klein jochie van 2 in huis  dat is nog eens wat je noemt snel van stapel lopen Ja he?  Zal hij heeel fijn vinden  |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, Teun is makkelijk in de omgang hoor   |
|
je zus
Senior lid
|
ja tuurlijk, wel makkelijk, al die dingen van zwangerscahp en bevallen overslaan |
|
Theetje
Oudgediende
Teun is heel makkelijk volgens mij.. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote je zus: ja tuurlijk, wel makkelijk, al die dingen van zwangerscahp en bevallen overslaan Jep, geen pijn enzo, maar het is dan niet echt mijn kind.. dat is denk ik toch anders.. Ik denk dat je dan net iets mist, het baren.. Maar dat is mijn idee.. |
|
Ikke
Oudgediende
Je zou Teun ook kunnen klonen, maar dan heb je alweer het probleem dat je meerdere dingen nodig hebt, 'n paar van Teuns cellen (die nog moeten leven), 'n bevruchte eicel van iemand (die cel mag zich nog niet gedeeld hebben), apparatuur om het dna uit de kern van een van Teuns cellen in de celkern van de bevruchte eicel te krijgen en 'n draagmoeder  Dan is stelen inderdaad makkelijker  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: Teun is heel makkelijk volgens mij.. 'Teun, als je neit lief doet tegen Anna, moet je vannacht met blote voeten slapen!'  |
|
nietmeer
|
Teun is een schatje ook, lekker keutelen en z'n moeder plagen  Lief plagen dan he, als je die smile ziet dan zegt dat genoeg. |
|
Theetje
Oudgediende
Ik wil ook zo'n lief jochie als Teun is.. Maar ben ik nog een beetje jong voor  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: Ik wil ook zo'n lief jochie als Teun is.. Ik denk dat kriebeltje wel 'n donatie wil doen hoor  9 maanden later is het geregeld  |
|
Theetje
Oudgediende
Kriebeltje en ik moet eerst nog heel goed oefenen  |
|
Jannick
Oudgediende
Mijn 300 grams reep is bijna op  |
|
Theetje