|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
poep op de slaapkamermuur/behang klink en stopkontact er vol mee pyjama ermee onder billen bah...
nog meer weten... |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Zus, ik heb der geen problemen mee hoor   We hebben hier een WC spreuk op zo'n Delftsblauw tegeltje, daar staat op; "Met een string in je spl**t zie je veel en toch geen reet."® Geplaatst met toestemming van de Nederlandse Bond voor stringdraagsters.© |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Hoi Kpuc! Hoe gaat het met je kriebels??!! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Woei! Een nieuwe koefnoen   |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
Quote Ikke: Woei! Een nieuwe koefnoen   een wat? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ja mama, we wilen nog meer weten  |
|
nietmeer
|
Hey, Jasmina, lekker hoor, op wolkjes. Hoe is t daar in het verre, maar warme Italië? |
|
je zus
Senior lid
|
*ik wil nog wat drinken, dit is toch t cafe* |
|
Jasmina Erelid
|
Ja, het gaat goed hier! Ik heb het druk met vanalles maar kan gelukkig toch nog af en toe even achter de computer kruipen en jullie 'lastig vallen'! Het begint hier nu wel wat frisser te worden helaas. Nog een maandje of 1,5 en het is echt afgelopen met het warme weer... |
|
Zuwe
Oudgediende
|
De box verplaatsen met je buik door ertegenaan te bonken, tot de TV, deurtje eraf breken en dan kwamen wij, jij had de grootste schik, maar de andere dag niet meer....
|
|
Jasmina Erelid
|
Maar goed, voor jou is het voorlopig warm begrijp ik! hihi  |
|
je zus
Senior lid
|
jij was zeker ook heel lief als kind Zuwe |
|
RonHunter
Oud Moderator
We moeten Jannick een Nickname geven.... DemolitionMan lijkt me wel wat als ik zo lees wat hij allemaal heeft gedaan.   |
|
nietmeer
|
Zoww, meneer Joep moest even de klauwen in me uitslaan, dat wordt dus even kroelen  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote je zus: jij was zeker ook heel lief als kind Zuwe volgen mama wel, ze verteld nog weleens, dat ik een lief en zoet kind was... mama is nu 91 jaar Ron, Jannick was echt heel lief, geen nacht of dag van hem wakker gelegen... alleen die namiddag dat hij een halve eikel(niet lachen) in zijn neus had gestopt, 2 jaar jong, huisarts kon het niet eruit halen en ik moest met hem naar het zieken huis................ |
|
je zus
Senior lid
|
even vragen aan Voogeltje of hij zijn naam mag veranderen hier |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil een Sx Scorpion gitaar  |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Zuwe: Quote je zus: jij was zeker ook heel lief als kind Zuwe volgen mama wel, ze verteld nog weleens, dat ik een lief en zoet kind was... mama is nu 91 jaar dat is oud! Mijn oma is 102 geworden |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Dan moet mama nog ff mee, zou fijn zijn ze is nog zo bij!! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn overgrootmoeder is 93 geworden... Ik denk niet dat mijn overgebleven oma dat haalt   |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
je zus
Senior lid
|
doet t niet Comment RonHunter: Nu wel |
|
Jannick
Oudgediende
Omg..  Ik wordt net gebeld.. Ze wouden 3 pizza's  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ga 'slapen', ik hoop dat het lukt.. Ik loop een beetje krom van de buikpijn op het moment..  |
|
nietmeer
|
Hopla, naar de keuken dan en pizza's maken  |
|