|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Pure chocolade, in zwijndrecht, in de logeerkamer  Oefenen is inderdaad erg leuk en tijddodend Je Zus  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Milka met hele hazelnoten  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
99% pure chocola  |
|
nietmeer
|
Milka  Hm, geef mij maar van die 70% choco, daar kun je een heel fijne chocomousse van maken  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik wil Teun  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Ik wil Teun  .. Eh.. Anna.. dat komt er zoo.. Eh.. Vulgair en puberaal uit..  |
|
je zus
Senior lid
 WMRindex: 45 OTindex: 1.544
|
die mag je niet opeten thee, beloof je dat |
|
Theetje
Oudgediende
Ik zal Teun niet opeten  alleen maar veel knuffelen  En samen met hem eten en dan de rijst ergens in mijn ondergoed vinden  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Was laatst in de kantine 'n pakje van dat spul bijna over de datum. 99% puur eet je in hele kleine stukjes, maar 't is wel erg lekker   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: Ik zal Teun niet opeten  alleen maar veel knuffelen  En samen met hem eten en dan de rijst ergens in mijn ondergoed vinden  Anna, hoe wil je rijst in je onderbroek krijgen waar Teun bij is?   |
|
je zus
Senior lid
|
wacht maar tot je kinderen hebt Jannick dan vindt je de gekste dingen op de gekste plaatsen |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@ jannick, die onderbroeken van tegenwoordig heten strings, daar kan echt geen rijstkorrel in blijven zitten hoor  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote je zus: wacht maar tot je kinderen hebt Jannick dan vindt je de gekste dingen op de gekste plaatsen dat klopt helemaal  Ik zit te genieten van jullie met muziek aan,  |
|
Jannick
Oudgediende
@Je Zus, moet ik mijn autosleutels in de magnetron vinden?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Zuwe: Quote je zus: wacht maar tot je kinderen hebt Jannick dan vindt je de gekste dingen op de gekste plaatsen dat klopt helemaal  Vertel  |
|
Theetje
Oudgediende
kinderen  |
|
nietmeer
|
Dat soort dingen Jannick, of in de vrieskist, of bij de buren in de brievenbus  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
spinazie tegen het plafond bieten achter de kachel. moet ik nog meer van Jannick vertellen???  Van die andere op je slaapkamer muur die mag wel??? |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, mama, hou je mond over die pannen in de keuken  |
|
je zus
Senior lid
|
bijvoorbeeld of stukken brood onder de verwarming, pannenlappen in de vaas dat doet Daantje nog wel eens |
|
je zus
Senior lid
|
Quote Zuwe: spinazie tegen het plafond bieten achter de kachel. moet ik nog meer van Jannick vertellen???  give me more |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Zuwe: spinazie tegen het plafond bieten achter de kachel. moet ik nog meer van Jannick vertellen???  Van die andere op je slaapkamer muur die mag wel??? Dat mag moet  |
|
je zus
Senior lid
|
Quote RonHunter: @ jannick, die onderbroeken van tegenwoordig heten strings, daar kan echt geen rijstkorrel in blijven zitten hoor  lastig he, of toch wel makkelijk |
|
Jannick
Oudgediende
Nou ja, die van de muur mag je wel vertellen, maar van de spinazie en bieten heb ik nog nooit gehoord  |
|
nietmeer
|
Ik gaf de spruitjes gewoon aan de hond  |
|