Liefdestopic |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Okee, ik neem maar geen blad voor mijn mond.. Ik ben verliefd.. Op nr 1 en op nr 2.. Nmr 1 zit in de 3de, nmr 2 in de 2de.. Ik vind nmr 2 het leukst, maar nmr 1 ken ik al heel wat langer.. Van nmr 1 ben ik gewend dat ze weleens iets doet wat niet klopt, van nr 2 weet ik dat niet.. Van nr2 ben ik gekker, maar nr1 is toch wat verttrouwder.. Wat zal ik doen..?   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Had je ze geen namen kunnen geven nu snap ik het niet meer Ga voor degene die je het leukst vindt  |
|
nietmeer
|
Jonkvrouwe 2 |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zo te lezen vind je nr2 het leukste,dus ga voor nr 2 !!!!!! |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
als ik jouw was dan zou ik gewoon je hart volgen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Had je ze geen namen kunnen geven nu snap ik het niet meer Ga voor degene die je het leukst vindt  Ze hebben allebei dezelfde namen..  Okee.. Ik ga voor 2.. denk ik.. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
en anders zoek je nummer 3  ik dee trouwens zo : wie het eerst komt ....  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
wacht nog een weekje, ga wat meer met nmr 2 om om te zien hoe ze is en kijk dan wie je leuker vindt(wel een tip van een total noob maarja  ) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Twaggy: en anders zoek je nummer 3  ik dee trouwens zo : wie het eerst komt ....  De een is nieteens verliefd (1)... 2 wel.. Maar of het dan wsel god gaat.. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Voor diegene waar je het t prettigst bij voelt en waarbij je het meest jezelf kan zijn!  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Of eentje voor het weekend en de andere voor door de week  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Voor diegene waar je het t prettigst bij voelt en waarbij je het meest jezelf kan zijn!  Voel me bij 1 prettiger.. Ken 2 ok niet echt goed.. maar ben wel verliefd..  Quote Luna: Of eentje voor het weekend en de andere voor door de week  1 woont 60 km verderweg, de ander (2) in dit dorpje.. |
|
r03l Erelid
|
misschien een idee een psychiater forum die je met al je problemen helpt  |
|
nietmeer
|
@alweerdood. Komt wel goed jonkie, het leven is lang genoeg. Geloof dat nou maar van mij ouwe sok  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote coelieroelie: misschien een idee een psychiater forum die je met al je problemen helpt  1,30 zeker..  |
|
r03l Erelid
|
alweerdood? volgens mij heb jij het verkeerd Kpuc |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@coelieroelie wat is dit dan?  en ik denk dat je je bij 2 nog niet prettig voelt omdat je haar nog niet echt goed kent;)(wederom de total noob  ) wat heb ik daar nu aan Kpuc |
|
Jannick
Oudgediende
Quote alweerdood: wacht nog een weekje, ga wat meer met nmr 2 om om te zien hoe ze is en kijk dan wie je leuker vindt(wel een tip van een total noob maarja  ) Je hebt wel gelijk.. Ik denk dat ik dat doe.. Ze zit wel op een andere locatie.. |
|
r03l Erelid
|
@ alweerdood ik had je niet gezien sorry  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@coelie gebeurt mij ook wel ns( met 1.80m kijk je snel over andere mensen heen  ) |
|
Jannick
Oudgediende
Doop dit maar om tot "liefdestopic"..  |
|
Twaggy Oudgediende
|
maarum @ Jannick ik denk dat je het beste voor nummer 2 kunt gaan. want afstand helpt niet echt (jah ervaring) dus probeer eens iets |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Komt tijd, komt raad  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote alweerdood: coelie gebeurt mij ook wel ns( met 1.80m kijk je snel over andere mensen heen  ) jah ik ken het met me 2 meter |  |
|
r03l Erelid
|
ach ja des te groter bent des te sneller je in de wolken bent moet je maar denken
|
|