Liefdestopic |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Luna: @Twaggy, wat doet Cat toch met je  Vertel eens  its no secret  hmmz veelsteveel me gevoelens zijn nu net een waterval |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Luna, ja zeker maarja HIJ was wel degene die mij heeft gevraagd naar zijn voetbalwedstrijd dus dan moet het ergens wel goed zitten  maar ik ben er nooit zo heel goed in om jongens aan te spreken enzo  maar dat komt hopelijk dit keer wel goed  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote ikky: @Luna, ja zeker maarja HIJ was wel degene die mij heeft gevraagd naar zijn voetbalwedstrijd dus dan moet het ergens wel goed zitten  maar ik ben er nooit zo heel goed in om jongens aan te spreken enzo  maar dat komt hopelijk dit keer wel goed  heb gewoon zelfvertrouwen. Neem het initiatief en alles komt wel goed. Maar!!! niet over 0haasten dat kan afschrikken |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Twaggy, dat klinkt very romantic @ikky, ik wil uitgebreid verslag  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Vind nr2 echt te lief..  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Je moet toch echt zelf kiezen doh.. Wij kunnen alleen maar loze praat uitbleren. Je zult er toch niks aan hebben. Als ik het zo hoor twijfel je niet eens... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tovenaar: Je moet toch echt zelf kiezen doh.. Wij kunnen alleen maar loze praat uitbleren. Je zult er toch niks aan hebben. Als ik het zo hoor twijfel je niet eens... Loze praat.. :').. Ik weet genoeg..  |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Jannick, als ik jou was zou ik eerst gewoon wat meer tijd doorbrengen met nr.2 zodat je haar wat beter leert kennen. Iedereen heeft zo z'n sterke en zwakke punten. Misschien heeft nr.2 wel zwakke punten waar je helemaal niet mee om kunt gaan. Als je verliefd bent zie je natuurlijk alleen maar de leuke punten, daarom: neem niet te snel een beslissing, neem er de tijd voor. Voorkomt teleurstellingen voor jou en voorkomt ook dat de dames in kwestie onnodig gekwetst worden.
(Misschien vind je nr. 2 wel alleen leuk omdat je haar nog niet zo goed kent en alles nieuw is en spannend. Dus als je serieus bent denk er dan goed over na) |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: @Twaggy, dat klinkt very romantic  i am romantic  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Oud chinees spreekwoord: De nagels van een stoeipoes zijn niet altijd om nog dichter bij je te zijn.
|
|
Twaggy Oudgediende
|
 bij de meiden die ik heb gehad wel  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
dat begrijp ik niet |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Twaggy: Quote Luna: @Twaggy, dat klinkt very romantic  i am romantic  Wat zijn we toch weer vol zelfvertrouwen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
@ coeli de nagel afdrukken staan in me rug omdat ze niet weg wilden |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Ikje: (Misschien vind je nr. 2 wel alleen leuk omdat je haar nog niet zo goed kent en alles nieuw is en spannend. Dus als je serieus bent denk er dan goed over na) Dat laatste.. Neeh.. Denk het niet.. Ik weet ook wel wat minder leuke dingen van haar.. En zij van mij.. |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
KIES 2!!!!! |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Zeur niet! Actie! |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
Verliefd was is dat ? ik hoor allemaal verhale dat je dan ziek bent enzo en niet kan eten ?  dan ben ik nog nooit verliefd geweest  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: KIES 2!!!!! Quote Tovenaar: Zeur niet! Actie! Nahh.. Ik wacht..  Quote De Reus: Verliefd was is dat ? ik hoor allemaal verhale dat je dan ziek bent enzo en niet kan eten ?  dan ben ik nog nooit verliefd geweest  Van welke planeet kom jij? |
|
dandy
winnaar PW 06
doe het gewoon!!!!!!!!! 2-2-2-2--2-2--2-2--2-2-2-2-2--2-2-2-2-22-2-2-2-2 |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Quote De Reus: Verliefd was is dat ? ik hoor allemaal verhale dat je dan ziek bent enzo en niet kan eten ?  dan ben ik nog nooit verliefd geweest  Van welke planeet kom jij? Valkenswaard is geen andere planeet. Valkenswaard is 'n alternatief universum |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
Quote Jannick: Van welke planeet kom jij? aarde, aangenaam. |
|
dandy
winnaar PW 06
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: doe het gewoon!!!!!!!!! 2-2-2-2--2-2--2-2--2-2-2-2-2--2-2-2-2-22-2-2-2-2 Ik wacht wel.. Quote Ikke:
aarde, aangenaam. Aangenaam..  : |
|