Liefdestopic |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Diegenen besparen de onwetenden de irritatie |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
yeah right, smaken verschillen, ieder zn kans |
|
nietmeer
|
Mij zullen ze echt aan de oren moeten meeslepen anders doe ik er niet meer aan mee. |
|
Ikke
Oudgediende
Tzou 'n stuk minder irri worden, als m'n liefde een keer beantwoord werd  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikke exactly the problem, das nou meestal t punt... |
|
nietmeer
|
Daarom, en telkens weer die pijn, noway José. Nu niet meer. |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Vast wel eerder gezegd: verliefd op 2 tegelijk, is dat wel echte liefde dan?  |
|
Ikke
Oudgediende
Bigamie |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar is de gok niet meer waard dan de pijn,Kpuc...stel dat het wel goed,je weet dat pas als je de gok waagt. |
|
Ikke
Oudgediende
Wat was die analyse uit numb3rs ook alweer?
Risk Reward etc. |
|
nietmeer
|
Nope, niet meer, ik heb te veel voor de kiezen gehad, te vaak belazerd of afgewezen, single for life. |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Luna: Maar is de gok niet meer waard dan de pijn,Kpuc...stel dat het wel goed,je weet dat pas als je de gok waagt. "Tis better to have loved and lost than never to have loved at all." Ja ja, romantiek ten top. PS: voor de geintereseerden: Shakespeare |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jivebunny: "Tis better to have loved and lost than never to have loved at all." Tis better for your sanity never to love  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Kpuc: Nope, niet meer, ik heb te veel voor de kiezen gehad, te vaak belazerd of afgewezen, single for life. Da's wel heel bitter, ik heb ook zo die periodes gehad, maar ik ben inmiddels in een gelukkige relatie terecht gekomen, en ik weet 1 ding, ik zal hier geen spijt van hebben, hoe het ook eindigt. Natuurlijk hoop ik dat dit nooit overgaat, maar mocht het dan toch gebeuren, ik zal met plezier en heimwee terug kijken op het afgelopen jaar. Ja ik weet het, het is pas een jaar en misschien veel te vroeg, maar mijn god, ik ga haar trouwen. (ze weet het wel al, alleen het wanneer en hoe oeioeioei  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Sommige mensen geven het ook nooit op he?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Ikke: Quote Jivebunny: "Tis better to have loved and lost than never to have loved at all." Tis better for your sanity never to love  Heh bah, wat een negatieve vibes mensen  Ach ja, geen probleem voor deze hippie (I got Kazz1980 to vouch for me being a hippy)! Make love, not war! ghehe. Nou ja, ieder zo zijn ding. Mijn sanity is er juist beter op geworden. Ik had geen doel in mijn leven, omdat ik vrijwel niet veel om mijzelf geef. Ik heb nu iemand om om te geven, en die iemand heeft nu ook iemand om om te geven, et voila voor het eerst in mijn leven ben ik echt gemotiveerd om iets te bereiken. Of dat nu allemaal wel zo goed is haha, het bereiken e.d., dat zullen we nog wel zien. Ik ben er in ieder geval gelukkig onder. En dat is dan bij deze weer de wijze les, mijn lieve luisterkindertjes: Zolang je er gelukkig onder bent, doen waar je zin in hebt. Okay, worst case scenario's daargelaten. Ennuh onder voorbehoud m.b.t. psychopaten  (Goh, waar je allemaal niet rekening mee moet houden tegenwoordig) |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Ikke: Sommige mensen geven het ook nooit op he?  Nopes, keep on trucking. Happy hardcore 4 life haha, lekker die goede vibes + energie  |
|
Ikke
Oudgediende
kzou 't op zich geweldig vinden om 'n keer 'n vriendin te hebben. Kzie 't alleen niet snel gebeuren... kben namelijk niet de meest sociaal aangelegde persoon van de wereld |
|
Luna
Moderator
@Ikke, komt vanzelf wel... @Jivebunny, vind het zo lief wat je over je vriendin zegt  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: @Ikke, komt vanzelf wel... Kgeloof er niet zo in |
|
Luna
Moderator
@Ikke, ik geloofde er ook niet in en heb sinds kort ook weer iemand gevonden.Je weet nooit wie je morgen tegenkomt,maar je moet er open voor staan,dan straal je het ook uit  |
|
Ikke
Oudgediende
Kweet precies wie ik morgen tegenkom... nl. de mensen die gewoonlijk in m'n engels en biologieclusters zitten |
|
Jivebunny
oud moderator
Op elke potje past een dekseltje. Zal ik eens wat grappigs uit de boeken doen dan. Mijn huidige vriendin is heb ik via een datingsite leren kennen. In 1 keer raak. Wie gelooft dat? Niemand toch? Ik zelf ook nog steeds niet eigenlijk, ook al spreekt de vriendschapsring om mijn vinger boekdelen. Wie niet waagt wie niet wint, serieus, je moet je niet voor jezelf schamen of iets dergelijks waardoor je bijvoorbeeld zoiets hebt als jou Ikke, dat je denkt dat je niet de meest sociaal aangelegde persoon bent en daarom maar geen vriendin kunt hebben of hebt. Mijn vriendin is ook niet zo'n superspraakzame, maar toch hebben wij een relatie. Ik ben zelf altijd een hele stille geweest, maar weet je wat. Van liever lee liep het vanzelf los, en nu kan ik mijn mond niet meer houden, zoals nu haha. Zo kan ik nu ook in het echt zijn, ook al was ik eerst de verlegen stille jongen. Ach ja, nogmaals, als je iets graag wil, dan kan het, je moet er alleen wel open voor staan en moeite voor willen nemen. Sorry als ik nu als Emiel Ratelband klink, maar tis wel de kracht van het positieve denken. Nog iets, ik vond altijd dat ik mijn kinderen het niet aan wil doen dat ze in deze rotte maatschappij terecht komen. En stiekem hang ik daar rationeel ook nog wel een beetje naar. Maar hey, als ik niet eens de moeite neem om het te veranderen, wie wel? Even genoeg positief denken, kortom Ikke: Als je het wil, dan kan het. Al ben je super introvert, je moet gewoon de juiste persoon tegenkomen. En als je dan bijvoorbeeld via datingsites een leuke meid wil ontmoeten die bij jou past, geef dan gewoon eerlijk aan wat voor karatker je hebt: introvert. Hoppa, komt alles weer goed  Jivebunny out! |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Luna: @Ikke, ik geloofde er ook niet in en heb sinds kort ook weer iemand gevonden.Je weet nooit wie je morgen tegenkomt,maar je moet er open voor staan,dan straal je het ook uit  Godsamme Luna hahaha, jij doet ff in 3 regels zeggen waar ik een heel plan van aanpak voor nodig heb  hahahahah Maar hey Ikke, je ziet het, nog iemand die er ongeveer hetzelfde over denkt als ik, en allebei zijn we gelukkig in een relatie, hoe zou dat toch komen?  Ow ennuh, je bent pas 15, da's wel een beetje erg somber he, die instelling Tijd zat  Mijn actieve liefdesleven begon ook pas op mijn 17e. (Gewoon geen behoefte aan gehad tot die tijd, als jij echt behoefte eraan hebt, dan komt het wel goed joh.) |
|