Liefdestopic |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo, daar zijn we ook weer vanaf |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Knipperlichtrelatie: aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan tui aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wie? Ik?  |
|
Jannick
Oudgediende
Ok, ik zit met een probleem, wie kan me helpen?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wat voor probleem? wil je het uitmaken? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Ok, ik zit met een probleem, wie kan me helpen?  Alweer? zucht... Kom maar op met je probleem we kijke wel |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: wat voor probleem? wil je het uitmaken? Zoiets... Ik vertel: Eergister verkering gevraagd aan Nr. 1 ( Meer info).. Daar heb ik nu mee.. Ben gister de hele middag bij Nr. 1 geweest in haar woonplaats.. Was echt kei leuk.. Maar nu kwam Nr. 2 online, en op háár ben ik ook verliefd, ik sta zelfs in haar naam.. Echt heel lief is ze.. Nr 2 is bij Nr. 1 op de msn geblocked, Nr. 1 is dus mijn vriendin.. Nr. 2 ben ik verliefd op, maar zij niet op mij, maar we vinden mekaar echt helemaal lief en geweldig enz.. hoe dan ook, Nr 2 was boos en verdrietig, vond mij zwak en laf omdat het weer aan was met nr. 1.. En dat doet me dus nu pijn.. Snap je het een beetje..? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm, het klinkt alsof Nr 2 jaloers is en misschien was ze toch stiekem wel verliefd op je  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sorry als het een beetje bot klinkt, maar waarom vraag je verkering aan Nr. 1 als je verliefd bent op een ander? En als je dat dan doet, hoor je je eigenlijk helemaal te richten op Nr. 1 en je niet druk te maken om Nr. 2 bij zo'n probleem.. |
|
Hinako
|
 btje ingewikkeld is het wel.. maar wie vind je leuker? 1 of 2? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: Hmmm, het klinkt alsof Nr 2 jaloers is en misschien was ze toch stiekem wel verliefd op je  Terwijl zij zegt van niet.. |
|
Ikke
Oudgediende
Ikke volgt het niet meer  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: Sorry als het een beetje bot klinkt, maar waarom vraag je verkering aan Nr. 1 als je verliefd bent op een ander? En als je dat dan doet, hoor je je eigenlijk helemaal te richten op Nr. 1 en je niet druk te maken om Nr. 2 bij zo'n probleem.. Ben op allebei verliefd.. |
|
Luna
Moderator
Quote Jannick: Quote Luna: Hmmm, het klinkt alsof Nr 2 jaloers is en misschien was ze toch stiekem wel verliefd op je  Terwijl zij zegt van niet.. Waar maakt ze zich druk om dan, ze zou blij voor je moeten zijn  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Jannick, sorry ik bedoelde, waarom vraag je verkering aan iemand als je ook op een ander verliefd bent.. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: @Jannick, sorry ik bedoelde, waarom vraag je verkering aan iemand als je ook op een ander verliefd bent.. Eigenlijk een beetje onder druk van een vriendin van haar, ik had een dag eerder had ik verteld dat ik niet met haar wou.. Quote Luna: Waar maakt ze zich druk om dan, ze zou blij voor je moeten zijn  Ja, nou je het zegt.. |
|
plassie Senior lid WMRindex: 162 OTindex: 19 Wnplts: bureaustoe
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote plassie: @Jannickhaha, you fucked up! Bemoei je er ff niet mee, je weet niet waar het over gaat aap.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote 60ies?:
Kisses for you Oh baby kisses for me Hello goodbye my love
|
|
Luna
Moderator
|
|