Liefdestopic |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Zoenen is leuk  Heb 't nog nooit gedaan...  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Eerste zoenen zijn vaak geweldig,dus je hebt nog een mooi moment in het vooruitzicht |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Eerste zoenen zijn vaak geweldig,dus je hebt nog een mooi moment in het vooruitzicht Mocht het ooit zover komen... |
|
Luna
Moderator
Tuurlijk wel  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Tuurlijk wel  Dan ken je Ikke niet... |
|
Luna
Moderator
Dan zoen ik je wel  |
|
Luna
Moderator
Wat is er met je dan  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Dan zoen ik je wel  All right, lets take a deep breath and move three steps backwards.... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Wat is er met je dan  introvert && passief |
|
Luna
Moderator
En, dat wil niks zeggen  |
|
Pietje Prcies Senior lid
 WMRindex: 604 OTindex: 525
|
@Ikke - kom op zeg. Een beetje meer zelfvertrouwen. Ik was 16 toen ik voor het eerst met een meisje zoende, en ik zal het nooit vergeten. Jij dus ook niet. Een wijze raad van een oude man: wees niet te verlegen, maar zeg tegen dat meisje wat je op je hart hebt. Je kunt hooguit een blauwtje lopen, en ook jij komt daar weer overheen. Als je het niet doet heb je je verdere leven misschien wel spijt (zoals ik)  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: En, dat wil niks zeggen  Dat wil heel veel zeggen: 1. Het betekent dat ik mijn gevoelens liever verberg dan uit 2. Het wil zeggen dat ik gevoelens heel moeilijk in woorden kan bevatten 3. Het wil zeggen dat ik nauwelijks initiatief zal nemen en dus ongeinteresseerd lijk etc. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Pietje Prcies: @Ikke - kom op zeg. Een beetje meer zelfvertrouwen. Ik was 16 toen ik voor het eerst met een meisje zoende, en ik zal het nooit vergeten. Jij dus ook niet. Een wijze raad van een oude man: wees niet te verlegen, maar zeg tegen dat meisje wat je op je hart hebt. Je kunt hooguit een blauwtje lopen, en ook jij komt daar weer overheen. Als je het niet doet heb je je verdere leven misschien wel spijt (zoals ik)  't klopt allemaal wat je zegt, maar op een of andere manier komt 't niet over... |
|
Luna
Moderator
Quote: Als je het niet doet heb je je verdere leven misschien wel spijt (zoals ik) Je zal toen wel een goede reden hebben gehad en daarop gebaseerd een bepaald besluit hebben genomen wat toen goed leek. |
|
Pietje Prcies Senior lid
|
Moet ik het schreeuwen dan?  |
|
Luna
Moderator
Ikke, onbereikbare mannen zijn heel sexy en mysterieus  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Pietje Prcies: Moet ik het schreeuwen dan?  Hebk ook al geprobeerd: help geen moer |
|
Pietje Prcies Senior lid
|
Ja Luna, maar ik was verliefd op dat meisje, maar durfde dat niet te zeggen. Door de liefde was mijn blik ook nog eens vertroebeld. Het is zo jammer..... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Ikke, onbereikbare mannen zijn heel sexy en mysterieus  Ikke en sexy in 1 zin (dat noemt men een paradox))! LOLROTFASTC!!!  |
|
Luna
Moderator
Hopelijk heb je het een plekje gegeven,Pietje  |
|
Luna
Moderator
@Ikke, misschien zeggen de meisjes over tien jaar bij een reunie : Ikke, we vonden jou zo leuk vroeger maar we durfden niks te zeggen  |
|
Pietje Prcies Senior lid
|
Quote Luna: onbereikbare mannen zijn heel sexy en mysterieus  ... maar blijven onbereikbaar, totdat ze ineens zelf de deur op een kier zetten. Ikke, wat heb je te verliezen? Nix. Wat heb je te winnen? Alles! Go for it  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: @Ikke, misschien zeggen de meisjes over tien jaar bij een reunie : Ikke, we vonden jou zo leuk vroeger maar we durfden niks te zeggen  Highly unlikely indeed... |
|
Pietje Prcies Senior lid
|
Quote Luna: Hopelijk heb je het een plekje gegeven,Pietje  Ja tuurlijk, het is ook al meer dan 25 jaar geleden....  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Pietje Prcies: Quote Luna: onbereikbare mannen zijn heel sexy en mysterieus  ... maar blijven onbereikbaar, totdat ze ineens zelf de deur op een kier zetten. Ikke, wat heb je te verliezen? Nix. Wat heb je te winnen? Alles! Go for it  Ik weet het, maar de schakelaar wil maar niet om |
|