Liefdestopic |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat ligt eraan wat je wilt, wil je verkering met nr1 of nr2  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
2....... EN EEN!!! Ook met 2 nog,, kan geen keuze maken, watis nu het beste?  |
|
Luna
Moderator
Daar moet je zelf eens over nadenken, dat kunnen wij niet zeggen  Maar vraag anders eens aan Nr2 wat ze echt voelt, dan kan je daar rekening mee houden. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: Daar moet je zelf eens over nadenken, dat kunnen wij niet zeggen  Dat verwacht ik ook niet..  Quote Luna: Maar vraag anders eens aan Nr2 wat ze echt voelt, dan kan je daar rekening mee houden. Zal ik doen..  |
|
Luna
Moderator
Veel succes met wat je ook gaat doen  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: Veel succes met wat je ook gaat doen  Dankje..  |
|
Jannick
Oudgediende
Ze voelt niks, ze vind me alleen heel erg aardig, hoe dan ook, heb nu ruzie met Nr. 1 omdat ik naar mijn oma was..  |
|
Luna
Moderator
Nou ja, gaat lekker  Maar kon ze niet uitleggen waarom ze het niet leuk vond dat je met nr1 verkering hebt  Ik vind het knap van mezelf dat ik dit nog helemaal kan volgen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Nou ja, gaat lekker  Maar kon ze niet uitleggen waarom ze het niet leuk vond dat je met nr1 verkering hebt  Ik vind het knap van mezelf dat ik dit nog helemaal kan volgen  Je bent een van de weinigen Ik vind de niet te volgen verhaaltjes van Uncle John nog beter te volgen dan deze niet te volgen zooi |
|
Luna
Moderator
Uncle John is toch altijd duidelijk @Jannick, ik snap niet waarom ze dan zo jaloers is  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: Nou ja, gaat lekker  Maar kon ze niet uitleggen waarom ze het niet leuk vond dat je met nr1 verkering hebt  Ze snapte me niet, omdat het al zovaak uit was gegaan.. En toch vragen we mekaar steeds.. Ze vond ook dat ze vanmiddag erg k*t had gereageerd, en verontschuldige zich..  En ja, het gaat inderdaad heel lekker, zij is de hele middag weg, en nu ben ik 2 uur weg, en dan is het niet goed..  |
|
Ikke
Oudgediende
Morgen zie ik Ms. X weer voor 't eerst in 9 dagen.....
Ben de hele week ziek geweest....
Na morgen moetk haar weer 2 dagen missen |
|
Luna
Moderator
@Ikke, wel leuk dat je haar weer ziet @Jannick, maar heeft ze Nr1 nog steeds geblokt? Vrouwen zijn zo moeilijk,he  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Vrouwen zijn zo moeilijk,he  Goed dat je het zelf beseft  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: @Ikke, wel leuk dat je haar weer ziet  Kheb wel een goeie foto, maarja int echt is altijd leuker  |
|
Luna
Moderator
Dat zei ik super heel erg sarcastisch  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Dat zei ik super heel erg sarcastisch  I reject the reality and substitute my own! |
|
Luna
Moderator
That's up to you  Women rule  |
|
Ikke
Oudgediende
Morgen 4 van mijn 5 lessen met haar samen....  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: @Ikke, wel leuk dat je haar weer ziet @Jannick, maar heeft ze Nr1 nog steeds geblokt? Vrouwen zijn zo moeilijk,he  Nr. 1 had Nr. 2 geblokked..  |
|
Luna
Moderator
o, dus Nr 1 was ook weer jaloers op Nr 2 Je bent blijkbaar woest aantrekkelijk, al die vrouwen die vechten om je  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: o, dus Nr 1 was ook weer jaloers op Nr 2 Je bent blijkbaar woest aantrekkelijk, al die vrouwen die vechten om je  Daarvoor hoef je niet woest aantrekkelijk te zijn.... kijk maar naar Austin Powers  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
foreach girl (1 2 3 4 5 6 7) echo dating girl $girl at `date` do date girl $girl endo wait echo i like girl $girl echo adding $girl to agenda end |
|
Luna
Moderator
@heraux, hoe staat het met jouw liefdesleven  |
|
Jannick
Oudgediende
Heraux Style: foreach girl (1) echo groet girl $girl at `hoi zeggen` do groet girl $girl endo wait echo I say hello to girl $girl echo Adding $girl to end Ofzo.. Nr 1. is niet jaloers op 2, maar 2 een beetje op 1, en Nr. 1 heeft Nr. 2 geblokked, omdat ze haar niet aardig vond..  |
|