Stel je voor dat |
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
in men broek schijten! ik denk zeggen dat ik da geld niet hoef, anders ben ik er ook bij betrokken ik zou gewoon men bek houden Stel dat je nu ontslagen word wat doe je dan? |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Lekker naar huis gaan en uitrusten. Dit probleem oplossen doen we daarna wel.
Stel je voor dat een collega/klasgenoot op wie jij al enige tijd een oogje hebt nu op je af komt en vraagt of je vanavond iets leuks samen wilt gaan doen. Hoe reageer je? (Beschrijf voor zover mogelijk ook even de situatie waarin jij je dan bevind om een duidelijker beeld te creeëren) |
|
|
|
|
Jivebunny oud moderator
Nou nee, maar ik ben wel benieuwd hoe mensen reageren in bepaalde situaties op bepaalde gebeurtenissen (Is dat niet wat stel je voor dat inhoud?) PS: daarom staat er ook: voor zover mogelijk |
|
|
ik zou even moeten slikken. Ik heb op dit moment nog geen vriendin, dus ik zou er niet heel lang over na hoeven te denken.. Ik heb ff geen inspiratie voor een situatie is da erg? |
|
Jivebunny oud moderator
Wat mij betreft niet, iemand anders mag mijn vraag ook wel beantwoorden hoor Of als je uiteindelijk inspiratie weet te vinden, stel je je vraag toch? |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Stel je voor dat je ouders een slot zetten op WMR omdat ze vinden dat je verslaafd bent, zou je dat dan erg vinden? Ik: neeeejj, ik ga via een bypass |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Offtopic: en de nieuwe stelling is??? |
|
Blaman Erelid
Quote Blaman: Offtopic: en de nieuwe stelling is??? |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Offtopic: Quote Blaman: en de nieuwe stelling is??? |
|
Blaman Erelid
;) oké ik aan de beurt
stel je voor... je hebt een volle kar inkopen gekocht en aan de kassa blijkt dat je geen geld bijhebt of andere betalingsmiddelen |
|
|
Ze kennen me hier in de supermarkt, dus ik neem aan dat het geen probleem is!!
Stel je voor....als je kat zou kunnen praten en hij zou je vertellen dat hij graag in de jungle wilde leven, zou je hem laten gaan? |
|
nietmeer
|
Ja, want ik wil dat mijn kat gelukkig is. Stel je voor....opeens heb je het......je wordt bilspleetpiercer |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar je kat overleeft het nooit in de jungle |
|
|
Dan ga ik met hem mee in de jungle wonen! |
|
nietmeer
|
@ Luna - maar dan is mijn kat de laatste minuten van zijn leven wel gelukkig geweest. |
|
Blaman Erelid
Quote Neuzele: Stel je voor....opeens heb je het......je wordt bilspleetpiercer uhm .. lijkt me een prachtig beroep maar ik vrees dat het niet zo goed verdiend Stel je voor dat je nieuwe buren krijgt die vanaf de eerste dag dat ze er wonen ontzettend veel kabaal maken. Wat ga je doen? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nog niets... verhuizen is luidruchtig - tweede dag uitnodigen op de koffie met koekje - als het langer duurt even een pakje oordopjes door de brievenbus duwen.. Als dat niet helpt een poster met "je bent een runt als met vuurwerk stunt" lukt dat ook niet dan plak ik een stikker op de brievenbus - reclame nee, nieuwe oren ja.
Verder gooi ik dan een ruit in..Stel je voor je hebt net een feestje en iemand gooit een ruit in wat doe je dan? |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
kijken wie er gooit, voorwerp teruggooien en met alle man naar buiten om die kl**tzak te pakken en ook de politie bellen natuurlijk wat zou je doen als je een vrachtwagen zonder bestuurder recht op je huis ziet afrijden met een flink vaartje(afstand ong. 150 meter) |
|
heraux Oudgediende
Heel toevallig kan dit heel goed mogelijk zijn - ik denk echt dat mijn buren meer last hebben van een extra grill in de kamer.
Stel je voor je wilt pinnen maar er is geen geld op de rekening, je hebt het afschrift met stortings bewijs in je handen - wat doe jij? |
|
Blaman Erelid
datgene wat ik zou willen kopen terugleggen, zo snel mogelijk naar de bank gaan, erop staan dat het geregeld wordt, terug naar de winkel en alsnog kopen.
Stel dat je drie wensen in vervulling mag zien gaan, wat zijn je wensen?
|
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
-verkering met dat ene leuke meisje -veel geld -nou, ok, geen oorlog meer |
|
dandy winnaar PW 06
ohja, volgende stel dat... uhmm... stel dat je terug in de tijd kon, waar zou je dan heen gaan, en waarom? |
|
heraux Oudgediende
terug naar het jaar 20, lekker geestelijk gestoord met jesus lullen over judas en zijn onbegrepen papyrus-rol
Stel je was DE filmregiseur - Talent sproeid als verf over het doek..
Wat voor een film zou je willen maken Laat je Fanta vrijelijk vloeien..
|
|
dandy winnaar PW 06
Een biografiefilm, met mezelf i/d hoofdrol stel je kon de baas v/d telegraaf zijn, wat zou je veranderen? |
|