Stel je voor dat |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Het logo Stel je voor dat er een middel is waardoor je onzichtbaar wordt voor één handeling.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
oh.. hmmm.. dat houd ik geheim..
Stel je hebt de lotto gewonnen 77 Millioen op je rekening..
wat doe je eerst? |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Ik zou ogenblikkelijk de roddelrubriek verwijderen en WMR als vaste dagelijkse rubriek opnemen. Stel dat je ongeneeslijk ziek zou zijn. Wat zou je doen? te laat |
|
Pluppel Oudgediende
Een pizza eten Stel je krijgt de mogelijkheid één persoon te meppen, wie wil je een mep verkopen? Edit : Op tijd |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
LOL!!! Als Luna hier was...... uhmm.... Bij de militaire luchthaven binnendringe, om een rondje F16 te maken. stel dat je iets nieuws kon uitvinden, wat zou dat zijn? Edit: veelstelaat! |
|
Pluppel Oudgediende
|
|
dandy winnaar PW 06
nee, dat was eigenlijk nog bedoelt voor het onzichtbaarheids-ding! |
|
heraux Oudgediende
Dandy mept Luna? hmmmzz..
Ik zou een zweefstoel uitvinden waarmee ik 30 meter boven de weg kon zwabberen naar mijn bestemming,..
Best handig, met relax leuning, trilstand, ingebouwde tv, ruimte voor wat bier en worstjes.. van zwabberen krijg je honger..
Stel je bent opgesloten in de volgende Missie naar ergensverweg - 3 2 1 pooof.. no way back.. wat nu? |
|
dandy winnaar PW 06
trilstand??? |
|
Pluppel Oudgediende
Een pizzeria bellen.. Maarre ik zou een fiets maken waarmee je kon vliegen ofzo.. lijkt me relaxt Stel de wereld wordt overgenomen door huilende kevers.. |
|
Blaman Erelid
Hopen dat de kevers verdrinken in al die tranen. Lukt dat niet dan alle kranen openzetten Stel dat je voor de vijftiende keer rijexamen moet doen en je zakt weer. Wat doe je? |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nog een keer opgaan... (4x over gedaan) Wat zou je als allereerste doen als je ipv een vrouw een man zou zijn? (of andersom ntl;) |
|
Dutch Game Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 11 Wnplts: Heinkensza
|
Hhmmm Douchen ?
Wat zou je doen als je 1 ding in je leven over mocht doen? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Alles.. Niks is perfect!
Wat zou je doen als WMR vandaag zou gaan sluiten? |
|
dandy winnaar PW 06
Zelfmoord plegen stel dat je zelfmoord pleegt, op welke manier? |
|
Blaman Erelid
@dandy Ben je zo afhankelijk van WMR dan ??? dat is wel heel drastisch |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Waarschijnlijk iets waarmee ik veel publiciteit win. Iets spectaculairs. Waarmee ik tegelijkertijd een of andere mening probeer duidelijk te maken. Maar zelfmoord beschouw ik als een zwakte. Vandaar is dat ook iets wat ik nooit zou doen.
Stel voor dat de wereld precies was zoals jij wou. Hoe zou die er dan uitzien? |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Blaman: @dandy Ben je zo afhankelijk van WMR dan ??? dat is wel heel drastisch De wereld zou klein zijn, heel klein, want er zijn heel veel mensen die ik niet aardig vind! stel dat wmr zou sluiten, wat zou JIJ dan doen?? |
|
Blaman Erelid
Ik zou me op mijn werk storten (wat ik nu eigenlijk niet genoeg doe ) |
|
dandy winnaar PW 06
|
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Stel dat je tijdens het bowlen per ongeluk een moderator met bowling bal neer haalt...... |
|
Blaman Erelid
Oeps, vergeten Stel dat je de opdracht kreeg om voor 100 personen voor een week voedsel in te slaan. Wat zou je inkopen? |
|
Heej blaman, te laat! Ik zou rijst, water, meel oa inkopen.. en nu mijn stel dat van 11:23:24 |
|
heraux Oudgediende
weet niet waarover dat gaat maar..Er land een heli in de tuin, dat lukt net, je ben nodig want in het geheim ben je 00even (uitzendkracht) waar gaat deze missie naartoe? |
|
naar puppy-land |
|